داستان برند لوازم آرایشی نارس

صاحب برند نارس (Nars) فردی به نام François Nars (فرانسوا نارس) است که تاریخچه برند نارس را رقم زد. این مرد جوان و موفق در جنوب فرانسه متولد شده است. زمانی که فرانسوا فقط ۱۰ سال داشت، خودش را غرق تماشای فیلم‌های هالیوودی و مجله‌های مد و‌فشن می‌کرد‌ و عاشق نور و رنگ شد.

مادرش فرانسوا هم که زنی زیبا و شیک بود، یکی از منابع الهام او درباره‌ زیبایی زنانه شد. در نوجوانی مادرش را آرایش می‌کرد. به‌علاوه اینکه مادر بزرگش نیز نقاش بود و از همان ابتدا فرانسوا را وارد دنیای رنگ‌ها کرد. او وارد مدرسه‌ Carita Make-up School فرانسه شد و بعد از اتمام تحصیل به نیویورک رفت.

این اتفاق در دهه‌ ۸۰ میلادی رخ داد،یعنی زمانی که هنر آرایش در اوج خلاقیت بود. فرانسوای بااستعداد کارش را به عنوان آرایشگر در مجله Marie Claire آغاز کرد. خیلی زود به مجله‌های Vogue و Elle پیوست. به واسطه‌ همکاری با مارک جیکوبز به شهرت بیشتری رسید و پایه‌های امپراطوری برند لوازم آرایشی نارس را بنا نهاد.

تاریخچه برند نارس

فرانسوا یک دهه در حوزه‌ آرایشی کار کرد و سپس در سال ۱۹۹۴ میلادی با تولید ۱۲ رژلب خاص، برند لوازم آرایشی نارس رسما شروع به کار کرد. رژلب نارس رنگ‌های خاص برند نارس را به تمام دنیا شناساند. برخی می‌گویند که این برند صنعت آرایشی را یک قدم جلوتر‌ برد. رنگ قرمز این مجموعه فراگیر شد.

به نظر فرانسوا رژلب قرمز و آرایش چشم اسموکی (دودی و تیره) می‌تواند همه چیز را تغییر دهد و معمولاً به همه می‌آید. موسس نارس معتقد است که هر کسی به طریقی زیباست و کافی است که این زیبایی را بیرون بکشد. با پشتوانه‌ همین اعتقادات، برند نارس شروع به استخدام مدل‌های نامتعارف کرد.

مدل‌های غیر معمولی که زیبایی طبیعی زنانه را جسورانه نشان می‌دادند. از این طریق می‌خواست با تجارت زیبایی در دنیا مبارزه کند. در ابتدای کار شرکت بودجه‌ لازم برای استخدام عکاس را نداشت، پس فرانسوا دست به دوربین شد و سعی کرد عکس‌های خاصی از مدل‌ها بگیرد. او همیشه می‌خواهد کاری کند که کسی عقب نشینی نکند و از این طریق دیگران را تشویق کند.

برند لوازم آرایشی نارس

درباره برند نارس

روح محصولات برند نارس از این موضوع ریشه می‌گیرند که فرانسوا درباره‌ نیاز زنان فکر می‌کند. می‌گوید که از هر چیزی (یک فیلم یازنی در حال عبور در خیابان) ایده می‌گیرد. معتقد است که فکر کردن درباره‌ سلیقه‌ زنان باعث می‌شود او بتواند ایده‌های بهتری پیدا کند و بعد از ایده‌یابی همه چیز را به شیمی‌دانان گروه خود می‌سپارد تا محصولی باکیفیت تولید کنند.

او تمام زنان از همه‌ قشرها را در نظر می‌گیرد؛ البته نارس تا حدودی در دسته‌ محصولات آرایشی کمی گران قرار می‌گیرد. از نظر فرانسوا نمی‌توان به زن امروزی دستور داد که چه کاری را بکند و چه کاری را نکند. زنان حق انتخاب، آزادی و گزینه‌های متفاوت می‌خواهند؛ پس یک خانم حق دارد که نخواهد آرایش کند و یا از تمام لوازم‌آرایش‌های خود یکجا استفاده کند.

برند نارس برای کدام کشور است؟

ریشه‌ فرانسوی فرانسوا نارس در محصولات این شرکت نمایان است؛ زیرا خود فرانسوا معتقد است که آرایش باید طبیعی باشد. به همین دلیل در محصولات این شرکت ترکیبی از موارد کلاسیک و مدرن را کنار هم مشاهده می‌کنید. از نظر حرفه‌ای‌ها محصولات نارس سه مشخصه‌ اصلی دارند: پیگمنت‌های قوی، بافت خاص و رنگ‌های منحصربه‌فرد.

مارک ارایشی نارس طیف وسیعی از محصولات با رنگ‌بندی‌های متفاوت را ارائه می‌دهد. برای مثال کرم پودرهای نارس (کرم پودر بلک‌ نارس) بسیار سبک هستند. علت نیز ریشه در تنفر مادر فرانسوا از کرم‌پودر دارد. او سعی کرد کرم نارس را طوری بسازد که روی پوست سنگینی نکند. درباره اینکه ایا برند نارس تست حیوانی دارد؟ خوشبختانه باید بگوییم که خیر.

کالکشن اورگاسم نارس

برند نارس یک کالکشن معروف و پرفروش به نام Orgasm (ارگاسم) دارد. این کالکشن شامل کرم پودر، رژ لب، بالم لب، برق لب، رژگونه مایع، کرم چندکاره، لاک ناخن و غیره می‌باشد و بیشتر محصولات آن به رنگ صورتی و نود هستند. رژگونه‌ اورگاسم نارس که برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ میلادی به بازار عرضه شد؛ توانست به پرفروش‌ترین رژگونه‌ بازار آمریکا تبدیل شود و جوایز جهانی زیادی را از آن برند نارس کرد.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید