الکتریسیته ساکن لباس

یک کابوس بزرگ برای طرفداران مد و فشن لباس هایی هستند که به خوبی روی بدن نمی ایستند. منظورم این است که هیچکس دوست ندارد برای ست کردن لباس و یک ظاهر فوق العاده ساعت ها وقت صرف کند و درآخر ببیند که دامن به پاهایش چسبیده است! برای همین باید از شر الکتریسیته ساکن لباس خلاص شوید و اجازه ندهید تا باعث مرگ یک تیپ فوق العاده شود. در این مطلب 7 روش برای از بین بردن الکتریسیته ساکن موجود در لباس شما وجود دارد.

یک آویز لباس فلزی روی لباس هایتان بکشید

این ترفند زمانی خیلی خوب جواب می دهد که می خواهید یک لباس ابریشمی بپوشید. به آسانی یک آویز لباس فلزی را روی لباس هایتان بکشید و الکتریسیته ساکن در آنها را از بین ببرید. این کار را حتی قبل از پوشیدن لباس هایتان هم می توانید انجام دهید.

یک سنجاق قفلی بین لباس هایتان مخفی کنید

یک جای دنج و راحت در لباس هایتان برای سنجاق قفلی فلزی پیدا کرده و آن را مخفی کنید. این قطعه فلزی کوچک از ایجاد الکتریسیته ساکن جلوگیری خواهد کرد.

چگونه الکتریسیته ساکن روی لباس را از بین ببریم

از آب یا لوسیون استفاده کنید

چه کسی فکرش را می‌کرد؟ به سادگی روی لباس هایتان کمی آب و یا لوسیون بمالید تا آنها را مرطوب کرده و الکتریسیته ساکن لباس را از بین ببرید.

به خود اسپری مو بزنید

اسپری مو کاربردهای زیادی دارید که یکی از آنها از بین بردن الکتریسیته ساکن است. بر روی قسمتی از لباس که به هم چسبیده است، کمی اسپری مو بزنید و راحتی ناپدید شدن الکتریسیته را تماشا کنید.

از ورق های خشک کننده استفاده کنید

با الکتریسیته ساکن مشکل دارید؟ وقتش رسیده تا از سلاح های بزرگتر استفاده کنید. بنابراین همیشه همراه با خود ورق های خشک کننده داشته باشید. به سادگی آنها را روی لباس هایتان بمالید و الکتریسیته ساکن را از بین ببرید.

از بین بردن الکتریسیته ساکن در لباس

خودتان در خانه ضد الکتریسیته درست کنید

احتمالا در داروخانه ها اسپری هایی را دیدید که ادعا دارند الکتریسیته ساکن را ازبین می برند. خبر خوب اینکه خودتان هم می توانید آنها را درست کنید. نرم کننده لباس و آب را در یک بطری اسپری با هم مخلوط کنید و این ترکیب را به جایی که الکتریسیته ساکن وجود دارد اسپری کنید.

کفش هایی بپوشید که کفی چرم دارند

کفش هایی که کفی پلاستیکی دارند را کنار بگذارید و آنها را با کفش هایی که کفی چرم دارند جایگزین کنید. فایده این کار چیست؟ پلاستیک الکتریسیته ساکن را در یک جا محبوس می کند؛ اما چرم به آن اجازه می دهد تا به راحتی در میان بدن حرکت کند.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید