نکات اکسسوری در زمستان

وقتی برگ درختان می ریزد و روزهای کوتاهتر درب خانه را می زنند، شاید زمان خوبی برای فکر کردن درمورد اکسسوری های زمستان باشد. اکسسوری معمولا یک چیز ضروری برای تکمیل لباس نیستند؛ اما در ماههای زمستان باید یک استثنا به وجود آید. در دوران سردتر سال، اکسسوری های زمستانه برای مقابله با هوای بسیار سرد تقریبا ضروری هستند.

دستکش

برای انتخاب یک جفت دستکش، می توانید از بین چرم و پشمی یکی را انتخاب کنید. کتان شاید یک گزینه بادوام نباشد؛ به خصوص وقتی خیس می شود. چرم برای استفاده در اکثر موقعیت های رسمی بهترین گزینه است. به کسانی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، توصیه می‌شود دستکشی را انتخاب کنند که با گوشی هوشمند سازگار است.

دستکش زمستانه

شال گردن

شال گردن شیک ترین اکسسوری است و همچنین برای گرم نگه داشتن شما در زمستان هم ضروری محسوب می شود؛ بدون آنکه نوع کت و پالتویی که می پوشید اهمیت داشته باشد. برای انتخاب یک شال گردن، بسیار مهم است که مانند پشم شیشه، حداکثر پوشانندگی را داشته باشد. دقت کنید که انواع کشباف و نازک تر را برای تیپ رسمی و یک بافت ضخیم تر را برای تیپ غیر رسمی انتخاب کنید.

شال گردن زمستانه

کلاه

از دست دادن دمای بدن از طریق سر ممکن است یک خرافه قدیمی باشد؛ اما مطمئنا سر و گوش هایتان در برابر وزش باد یخ می کنند! برای همین، داشتن یک کلاه ضروری است تا هم سر و هم گوشهایتان گرم نگه داشته شود. مسئله مهمی در مورد این اکسسوری در زمستان این است که انتخاب رنگ نشانه رسمی یا غیر رسمی بودن کلاه است.

 استفاده از کلاه زمستانه به عنوان اکسسوری

جوراب

هرچقدر از اهمیت جوراب برای گرم شدن بگوییم کم است! حتی در سردترین هوا هم یک جفت جوراب پشمی خوب به خوبی باعث گرم شدن بدن‌ می شود. گرچه جوراب‌ پشمی اندکی از رقبای کتان خود گران تر است؛ اما قیمت آن با سود گرم نگه داشتن پاهایتان پرداخت می شود! البته باید بدانید که جوراب‌ پشمی هم مانند هر اکسسوری در زمستان نقاط ضعف دارد، مثلا خیلی کلفت هستند و باعث خارش پا می شوند؛ اما فواید گرم کردن آنها بیشتر از این نقاط ضعف به چشم می آید!

استفاده از چکمه در زمستان

چکمه

شما نباید با کتانی پارچه ای یا کفش جیر در برف قدم بزنید. در واقع شما نباید در ماه های سرد و بارانی از کفش های جیر، چرم و نیم بوت های صحرایی در جاکفشی خود نگهداری کنید. درعوض آنها را با چکمه های پلاستیکی و کفی های پلاستیکی ضخیم کمپانی جایگزین کنید.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید