برخلاف تصور اکثر افراد که تابستان را فصل خوش تیپی می دانند، پاییز یکی از بهترین فصل‌ ها برای پوشیدن لباس های هیجان انگیز است. در پاییز هر کس با هر سایزی می‌ تواند خوش‌ تیپ و خوش استایل باشد، حسابی بدرخشد و جلب توجه کند؛‌ زیرا به دلیل سردی هوا می‌ توان معایب اندام را راحت تر با لباس ها پوشش داد. با این مطلب همراه باشید تا در پاییز، استایل پاییزی زنانه شیک تان بیشتر از سال های قبل جلب توجه کند.

تیپ پاییزی دخترانه

قبل از اینکه سراغ بررسی ترند های استایل دخترانه پاییزی 2022 برویم، بهتر است رنگ های مناسب این فصل را بشناسید. طراحان مد رنگ های خنثی را بهترین رنگ ها برای تیپ پاییزی دخترانه می دانند. سفید، مشکی، طوسی، خاکی، سبز یشمی، سرمه ای، زرشکی، بژ، کرم، شتری و قهوه ای از جمله این رنگ ها هستند.

البته برای تیپ پاییزی دخترانه خارجی می‌ توانید در بخش هایی از لباس‌ تان از رنگ های شاد استفاده کنید؛ اما زیاده‌ روی در آن‌ ها، شیک‌ پوشی شما را تهدید می‌ کند. مزیت رنگ‌ های پاییزی این است که به راحتی می‌ توانید با آن‌ ها اندام خودتان را درشت تر یا ریز‌تر از چیزی که هست نشان دهید.

دامن و شلوار جین

دامن جین جایگزینی برای شلوار جین کلاسیک است. دامن‌ های جین بلند که می توانید آن‌ ها را با کتونی های جذاب و فانتزی ست کنید، قرار است استایل پاییزی زنانه شما را جذاب تر از هر سال کنند. اگر اضافه وزن ندارید و دوست دارید ظریف و کشیده‌ تر به نظر برسید، شلوارهای جین فاق بلند و مام استایل به همراه شومیزهای آزادی که بخشی از آن در شلوار می رود، به همراه یک کفش پاشنه بلند می‌ تواند تمام نگاه ها را به سمت شما جلب کند.

دامن و شلوار جین

کت جین در استایل پاییزی زنانه

علاوه بر دامن جین و شلوار جین، کت های جین نیز انتخاب خوبی برای استایل پاییزی زنانه شیک هستند. علاوه بر این کت‌ های جین امسال در بازار زیاد می‌ شوند و کمد هر خانم باید یکی از این کت‌ ها را داشته باشد. می‌ توانید یک کت جین را با دامن یا شلوار ست کنید. بعد هم با اکسسوری های شتری، کرم و قهوه ای استایلتان را کامل کنید.

بسته به رنگ جینی که انتخاب می کنید، می توانید شومیزی با رنگ سیاه و سفید برای زیر کت جین انتخاب کنید. بهترین کت جینی که می‌ خرید، کت‌ جین داخل پشمی باشد تا شما را در سرمای پاییز گرم‌ تر نگه دارد.

________________________________________________________________

همچنین بخوانید درباره: استایل پاییزی مردانه
________________________________________________________________

کفش و بوت

برای هر خانمی، داشتن یک نیم بوت در این فصل ضروری است. در اوایل پاییز هنوز هم می‌ توانید کفش‌ های کتونی بپوشید؛ اما با شروع برف و باران بهتر است کفش نیم بوت به پا کنید که یک پاشنه‌ ۴ سانتی کلفت دارد و ترجیحا چرمی است. این مدل کفش‌ چند سالی است که همچنان مد هستند. اگر این کفش ها را با یک جین اسکینی بپوشید، جلوه‌ آن را کامل تر کرده اید.

کفش و بوت

عینک آفتابی‌

در پاییز هم مانند تابستان به عینک آفتابی نیاز دارید. البته باید از رنگ های پاستیلی تابستان فاصله بگیرید و سراغ رنگ های عسلی، سبز، زرشکی، کرم یا مشکی برای عینک‌ های آفتابی بروید. اگر استایل پاییزی زنانه شما به گونه‌ ای است که از اکسسوری برای ایجاد تناسب رنگ استفاده نمی‌ کنید و زیاد اهل خرید عینک آفتابی نیستید، سراغ رنگ مشکی بروید. برای اینکه رنگ مشکی حوصله‌ سر بر نباشد، یک فریم خاص متناسب با فرم صورت انتخاب کنید.

کت و شلوار در استایل پاییزی زنانه

کت و شلوارها یک گزینه قوس و عالی برای استایل پاییزی زنانه شیک هستند؛ اما برخلاف فصل های گذشته، ترند پاییزی کت و شلوار زنانه باریک تر و تنگ‌ تر است. وقتی صحبت از رنگ به میان می‌ آید، رنگ‌ های روشن رنگین کمانی و پاستلی در فشن شوها دیده می شود. آنها را با کفش های پاشنه بلند ست کنید تا ظاهری جذاب داشته باشید. حتی می توانید با کتانی هم ست کنید تا به کت و شلوارتان یک ظاهر جذاب روزمره ببخشید.

کت و شلوار در استایل پاییزی زنانه

اکسسوری‌

گلدوزی‌ روی لباس و اکسسوری‌ ها برای استایل دخترانه پاییزی 2022 ترند است. اگر لباس‌ های ساده دارید، می‌ توانید گلدوزی‌ های آماده‌ از بیرون تهیه کنید و به راحتی آن را روی لباس‌، کیف، کوله پشتی و یا کیف پول خود بچسبانید. در کنار جین از اکسسوری‌ با رنگ‌ های طلایی، نقره‌ای و مشکی استفاده کنید.

اگر دوست دارید مانند هیپی‌ ها و کمی راحت‌ تر به نظر بیایید، می‌ توانید اکسسوری‌ های رنگی‌ تر استفاده کنید. برای مثال می‌ توانید با تعدادی انگشتر ظریف نیم بند، دستان خود را شلوغ کنید.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید