کوتون (تلفظ برند koton) یک برند لباس، کیف، کفش و اکسسوری است. خب، برند کوتون مال کجاست؟ این مارک محبوب لباس، در سال ۱۹۸۸ از شهر استانبول ظهور کرد و اکنون این نام تجاری در بیش از ۲۵ کشور جهان شعبه دارد. رشدی سریع که داستانی جالب پشت آن وجود دارد؛ زیرا این برند در واقع برای بنیان گذارانش یک کسب و کار خانوادگی بود.

درباره برند کوتون

در زبان فارسی کوتون به معنی پنبه است. محصولات برند کوتون، در زمینه لباس های کژوآل و خیابانی فعالیت گسترده ای دارد. این نوع استایل ها‌ طرفداران بسیاری بین جوانان دارند. لباس هایی با طرح‌های جدید، کیفیت متوسط و قیمت عادلانه چیزی است که مشتری ها را در طول سال ها خوشحال و وفادار نگه داشته است.

درباره برند کوتون

شعار برند کوتون این است که همیشه با جریان مد پیش می رود و گوش به زنگ ترند‌های جهانی مد و فشن است. با شروع هر فصل لباس های نوظهور این برند پیشروی صنعت لباس در سه دسته‌ زنانه، مردانه و کودکانه عرضه می شوند. این انعطاف و همراهی با جریان های دنیای مد ویژگی است که کوتون را به برندی شاداب و همه پسند تبدیل کرده است.

تاریخچه برند کوتون

یک زن و شوهر ترک به نام های ییلماز ییلماز و گولدن ییلماز تصمیم می گیرند به توصیه‌ یک دوست، در حوزه ای که هیچ ارتباطی به شغل آن ها ندارد، سرمایه گذاری کنند. ییلماز افسر نیروی دریایی و همسرش معلمی ساده بود. آن ها یک مغازه کوچک ۲۵ مترمربعی در بخش آسیایی استانبول کرایه کردند و بوتیک لباس زنانه ای را در آنجا تاسیس کردند. در ابتدا کار با فروش برندهای مختلف ترک شروع شد. کسب و کار آن ها رونق گرفت و با خودشان فکر کردند که چرا خودشان یک نام تجاری نداشته باشند؟

به این ترتیب در سال ۱۹۹۵ اولین محصول با برند کوتون تولید شد. این زن و شوهر کسب و کار ماجراجویانه خود را آغاز کردند و یک بازه‌ زمانی ۳ ماهه برای رسیدن به اهدافشان در نظر گرفتند. ییلماز با خودش عهد کرده بود که اگر در این ۳ ماه به موفقیتی که انتظار دارد نرسد، به سراغ شغل دیگری می رود. مارک لباس کوتون در حال حاضر رهبر مد داخلی در کشور ترکیه است.

سایت اصلی کوتون

کوتون به لطف تیم پویا متشکل از بیش از 200 طراح و همچنین تیم متشکل از بیش از 10000 کارمند، سخت کار می کند تا هر سال 30000 طرح مختلف را به مشتریان خود از 50 کشور مختلف ارائه کند. در سپتامبر 2015، این برند شروع به ارائه مجموعه گسترده خود در سایت koton.com کردیم. تا سال 2017، به سه میلیون بازدیدکننده ماهانه و طیف محصولی بیش از 20000 کالا رسید. منصفانه است که بگوییم Koton.com بزرگترین فروشگاه Koton است!

سایت و فروشگاه اصلی کوتون

محصولات برند کوتون در حال حاضر یکی از موفق ترین خرده فروشی های پوشاک در ترکیه است که روی سایت اصلی کوتون هم به فروش می رسد. البته این برند قصد دارد در عرصه‌ بین المللی بیشتر بدرخشد. با بیش از 800 فروشگاه در سطح بین المللی، می توان با افتخار گفت که کوتون، یکی از سریع ترین زنجیره های خرده فروشی در حال رشد در جهان است. هدف شماره یک koton همیشه ارائه جدیدترین گرایش ها با طرح های منحصر به فرد با قیمت های مقرون به صرفه، همراه با رویکردی خلاقانه، نوآورانه و مشتری مدار بوده است.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید