استانبول شهر مراکز خرید و ترکیه زادگاه برندهای موفق جهانی است. مطابق رسم هر شماره‌ مجله پل در این شماره هم به سراغ یکی دیگر از برندهای مطرح ترک رفته‌ایم. برندی که از دل ایده‌های یک تاجر متولد شد، سپس با فرانچایز خوب و محصولات قوی در دنیا معرفی شد. اگر یک لباس کژوآل برای مهمانی ساده، دانشگاه، مدرسه، اداره و یا برای خارج از خانه می‌خواهید، سری به کولینز بزنید. این برند روحی پویا و جدید دارد و از نظر کیفیت می‌توان به راحتی به آن اعتماد کرد. به‌علاوه که قیمت منصفانه‌ای نیز در بازار ترکیه دارد. تلاش این برند در تولید لباس‌هایی است که به تن شما بنشیند و در عین حال شیک و خلاقانه هم باشد.
از نظر سبک طراحی می‌توان محصولات کولینز را در رده‌ محصولات کوتون و حتی کمی بالاتر و با کیفیت‌تر از ال سی وایکیکی دانست. راحتی و زیبایی محصولات باعث شده‌اند تا کولینز در همه جای دنیا فروش داشته باشد و خودش را مطرح کند. شعار این برند این است که ما تنها لباس به شما نمی‌فروشیم،‌ بلکه می‌خواهیم حالتان را بهتر کنیم.

داستان موفقیت کولینز
این برند ترک در سال ۱۹۸۳ متولد شد. داستان اینگونه آغاز می‌شود که ۴ برادر یک تولیدی لباس باز کردند. برادر بزرگ‌تر که Nurettin Eroglu نام دارد آغاز کننده‌ این حرکت بود. این کارگاه رفته رفته رشد خوبی به خصوص در تولید شلوارهای جین داشت. این یکی از موفق‌ترین کسب و کارهای خانوادگی در ترکیه است که توانست حدود ۴۰ سال گذشته دوام بیاورد و جهانی شود. در آن زمان نام این برند Kulis بود و تنها در ترکیه عرضه می‌شد. در سال ۱۹۹۳ جهانی شدن کولینز با صادرات شلوار جین شرع شد. به همین مناسبت نام کولینز در این سال‌ها دوباره تغییر کرد و کولینز جینز شد. سیاست شرکت در آن دوران تولید شلوار جین‌هایی بود که از سایر برندها کپی نشده باشند، با کیفیت باشند و همچنین قیمت ارزانی داشته باشند. در پی این موفقیت‌ها شرکت یک برند اروپایی به نام big star را خرید و آن را جزوی از شرکت خود کرد. این معامله به پیشرفت کولینز کمک زیادی کرد. همچنین در سال ۲۰۰۳ کارخانه‌ای در اروپا تاسیس کرد. پیشرفته‌ترین تکنولوژی پردازش و تولید رنگ در کارخانه‌های کولینز استفاده می‌شود. حالا برای هر فصل ۲ هزار مدل مختلف جین مردانه، زنانه و بچگانه توسط این شرکت به بازار عرضه می‌شود. هر چند جین نقطه قوت کولینز بود؛ اما این برند در حال حاضر انواع مختلفی از لباس‌ها را تولید می‌کند.

افتخارات بنیان‌گذار کولینز
همان‌طور که گفتیم Eroglu تاجر بود و هوش تجاری‌اش کمک زیادی به موفقیت این برند کرد. در حال حاضر او هولدینگی دارد که در زمینه‌ ساخت و ساز نیز فعالیت می‌کند. شرکت او پروژه‌های مسکونی زیادی را در بیلیکدوزو، عمرانیه، مرتر، فلوریا، بویوک چشمه، کیچیک چشمه، آنتالیا و بورسا به اتمام رسانده است. پروژه‌ برج‌های اسکای‌لند در شهر استانبول را می‌توان از شاهکارهای شرکت او دانست. این پروژه شامل بخش اداری، ساختمان‌های مسکونی، پاساژ و… است و طراحی منحصر به فردی دارد. برند کولینز توانست در ۳۸ کشور دنیا در قاره‌ آمریکا (ایالات متحده)، اروپا، خاورمیانه و روسیه ۶۰۰ فروشگاه تاسیس کند و در حال حاضر ۴ هزار و ۵۰۰ کارمند دارد.

خرید از کولینز
اگر به صورت آنلاین از سایت کولینز خرید کنید، می‌توانید تا ۳۰ روز هر چیزی که خریده‌اید را پس بفرستید، دقت کنید که نباید به لباس خریداری شده آسیبی زده باشید. این قانون در فصل حراج اعمال نمی‌شود، پس زمانی که کولینز در تخفیف است، درباره‌ خرید خودتان دقت کنید. می‌توانید رنگ یا سایز محصول خریداری شده را تغییر دهید. البته برای خرید از سایت فروشگاه باید یک کارت اعتباری یا گلوبال کارت کولینز را داشته باشید. گلوبال کارت کولینز مانند یک کارت هدیه‌ خرید است. برای تهیه‌ این کارت هم نیاز به کارت اعتباری دارید. در غیر این صورت می‌توانید به شعب کولینز در قسمت‌های مختلف شهر من جمله مرکز خرید جواهر شیشلی، میدان تکسیم، بشیکتاش، مرکز خرید مترو سیتی، ویالند، ونیزیا، مال آف، آرنا پارک، استارسیتی، مارمارا فروم، الیویوم، امینونو، خیابان بایزید، هیستوریا، کادیکوی، اوپتیموم، عمرانیه و… مراجعه کنید و حضوری لباس‌های مورد نظرتان را بخرید.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید