زندگینامه شادمهر عقیلی

وقتی صحبت از موسیقی ایرانی می شود، کمتر هنرمندی را می توان یافت که به اندازه شادمهر عقیلی اثرگذار باشد. عقیلی با صدای مسحور کننده، اشعار شاعرانه و تنظیم های موسیقی بدیغ خود، مخاطبان را در سراسر جهان مجذوب خود کرده و جایگاه والایی نزد موزیسین های معتبر نسل خود به دست آورده است. شادمهر عقیلی متولد 6 دی 1352 در تهران، ایران از دوران کودکی اشتیاق به موسیقی را به نمایش گذاشت. او در خانواده‌ ای علاقمند به موسیقی بزرگ شد و پدرش که خود یک موسیقی‌ دان برجسته بود، استعداد او را پرورش داد و پایه‌ ای مستحکم در موسیقی کلاسیک ایرانی برای او فراهم کرد.

شادمهر عقیلی با ویولن

فعالیت حرفه ای شادمهر عقیلی در اوایل دهه 1990 با انتشار اولین آلبوم خود به نام “دهاتی” آغاز شد که با استقبال گسترده ای روبرو شد. ترکیب منحصر به فرد او از موسیقی سنتی ایرانی با عناصر معاصر بلافاصله توجه علاقمندان به موسیقی را به خود جلب کرد. خیلی زود، صدای مخملی و اجرای احساسی او، عقیلی را از همسالانش متمایز کرد. ترانه هایی مانند «دهاتی» و «تقدیر» توانایی او را در القای احساسات عمیق در اجراهایش به نمایش گذاشت. با این حال، این آلبوم «پاپ کورن» عقیلی در سال 1996 بود که این هنرمند را به سمت ستاره شدن سوق داد. این آلبوم که تلفیقی از موسیقی پاپ و ایرانی بود، موفقیت عظیمی را برای او به ارمغان آورد و عقیلی را وارد جریان اصلی نمود.

شادمهر عقیلی در طول زندگی حرفه ای خود همواره مرزهای موسیقی ایرانی را جابجا کرده و عناصری از موسیقی راک، جاز و لاتین را در ساخته های خود گنجانده است. آلبوم های او تطبیق پذیری او به عنوان یک هنرمند و تعهد او به تکامل صدایش را به نمایش گذاشته است.  او در طول زندگی حرفه‌ ای خود جوایز متعددی از جمله جوایز جشنواره موسیقی ایرانی و جایزه جهانی برای بهترین خواننده مرد ایرانی را دریافت کرده است.  کنسرت های او رویدادهای بزرگی  هستندکه هزاران هزار طرفدار را به خود جذب می کنند. طرفدارانی که مشتاقانه منتظر اجراهای مسحورکننده او هستند.

شادمهر عقیلی در استیج کنسرت

خیل دوستداران عقیلی خبری واقعا هیجان انگیز را دریافت کرده اند. DB Professional، پیشگام در صنعت سمعی و بصری، مستقر در کلن- آلمان، از تولید تور کنسرت های جدید شادمهر عقیلی خبر داد.

در طول چندین سال فعالیت پربار، DB Professional  شهرت و اعتبار خود را در تولید تور برای هنرمندان  طراز اول تقویت و تثبیت کرده است. فابیان هرمس، مهندس صدا با تجربه و مهارت در سطح جهانی، با هنرمندان برجسته ای چون  Fat Joe، Bobby Valentino و Kid Cudi  ،Ricky Martin و دیگران کار کرده است.  سینا مقدم نیز با سوابق مشابه و آموزش های گسترده در زمینه مهندسی صدا در ایجاد ترکیب منحصر به فردی از کارایی و کیفیت حرفه ای شرکت نقش داشته است.

این شرکت نقش قابل توجهی در صنعت سمعی و بصری ایفا کرده و در رویدادهای موفقی مانند Wish Outdoor، تور کنسرت های شادمهر عقیلی، گوگوش، جشنواره دسیبل و جشنواره بیداری و غیره مشارکت داشته است.

شادمهر عقیلی در حال اجرای کنسرت

تور آتی شادمهر عقیلی به رهبری فابیان هرمس، مدیر عامل  DB Professional و مدیر خلاقه آن سینا مقدم، همچنین به لطف تخصص هرمس به عنوان مهندس صدا و مدیر تولید، تام پیترمنس به عنوان مهندس نورپرداز، سیم ون افن به عنوان مهندس جلوه های بصری، سینا مقدم به عنوان سرپرست گروه موسیقی و آهنگ ساز، وهاب یکتاپورتبریزی نوازنده جاز و مدیر تور، آرتیس به عنوان مدیر صحنه، نوید یک تجربه بی نظیر را می دهد.

پس از سال ها همکاری با مقدم و یکتاپورتبریزی، شادمهر عقیلی جنبه های بسیار مهمی از کسب و کار خود را به اعضای تیم اش واگذار کرده است. مقدم و یکتاپورتبریزی چندین وظیفه مهم را به عهده دارند، از جمله – و نه محدود به – به روز رسانی تنظیمات موسیقی، نوشتن نت برای نوازندگان، نورپردازی و جلوه های بصری، سازماندهی ضبط های صوتی و تصویری شوها و تولید کلیپ های تبلیغاتی برای تورها.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید