در شماره‌های قبلی پل بیشتر به معرفی مراکز خرید برجسته‌ای که در بخش اروپایی استانبول قرار دارند پرداختیم؛ اما در این شماره سَری به مرکز خرید Emmar Square در بخش آسیایی استانبول می‌زنیم. کلمه‌ Square (اسکوئِر) اشاره به میدانی با ‌فواره‌‌های زیبا در مرکز این پاساژ دارد. این مجموعه با معماری شیکش، مرکزی برای فروش محصولات بسیار لوکس از برندهای سطح بالاست. مرکز خرید عمار اسکوئر توسط هولدینگ عربی Emaar Properties PJSC ساخته شد. این هلدینگ ساخت برج خلیفه و دبی مال را نیز در رزومه‌ی کاری خود دارد. در کنار بیش از ۳۰۰ مغازه‌ لوکس که خرید از آن‌ها در توان هرکسی نیست، می‌توانید از آکواریوم، سینما، شهربازی، کافه و رستوران‌های مرکز خرید عمار اسکوئر هم بازدید کنید. کمتر از ۳ سال از تاسیس عمار اسکوئر می‌گذرد؛ ‌اما معماری خیره کننده، وسعت زیاد، امکانات تفریحی و همچنین برندهای لوکس توانسته‌اند خیلی زود عمار را به شهرت و محبوبیت برسانند.

امکانات تفریحی
بخشی از مرکز خرید شامل آکواریوم و باغ‌وحش دریایی، شهربازی، سینما و… است. علاقه‌مندان به حیاط زیرآبی می‌توانند در بازدیدشان بیش از ۲ هزار جاندار مختلف را در آکواریوم عمار تماشا کنند. این بخش برای بازدید خانواده‌ها به خصوص کودکان بسیار مهیج و آموزنده خواهد بود. بعد از خروج از آکواریوم می‌توانید از مغازه‌ خرید هدیه‌ آکواریوم چیزهای جذابی بخرید. ۱۵ سالن سینما با ظرفیتی برابر ۲ هزار و ۴۰۰ نفر پذیرای شما برای نمایش به روزترین فیلم‌های سینمای ترکیه و بین‌الملل هستند. چطور است که سری هم به سینمای ۴ بعدی مهیج و پیشرفته‌ عمار بزنید؟ آرایشگاه زیبایی، نمازخانه، تالار پذیرایی، سالن تئاتر، اتاق مادر و کودک، زمین بازی کودکان و… از امکانات دیگر این مرکز خرید غول‌آسا هستند که تجربه‌ خرید را با تفریح و هیجان همراه خواهند کرد.

مغازه‌ها

مرکز خرید عمار اسکوئر بهشتی برای عاشقان برندهای مختلف است. برندهای حاضر در این مجموعه شامل Zara Home، Zara، Victoria’s Secret
The North Face، Swatch، Swarovski، Sephora، Puma، NYX، Mercedes Benz Gelecek Otomotiv، Mavi، Massimo Dutti، Mango، Mac، pekyoli & Machka، Hotiç، Hermes، Guess، Columbia، Cremeria Milano، Cartier، ‌Bershka، Boss، LC، Koton، adL، Adidas و… می‌شوند. فروشگاه‌های زنجیره‌ای روزمان، گراتیس، میگروس و واتسون نیز در این مرکز شعبه دارند. برخی از این مغازه‌ها در فضای آزاد و برخی در فضای داخلی قرار دارند. شکی نیست که با وجود تنوع برندهای حاضر می‌توانید هر چیزی که بخواهید از پوشاک گرفته تا دستگاه‌های الکترونیکی و یا لوازم منزل و باغبانی را در عمار اسکوئر پیدا کنید.

راهنمای بازدید

برای خرید و وقت گذرانی در عمار، می‌توانید از حدود ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب مراجعه کنید. برای یک خرید کامل و تفریح حدود ۳ الی ۴ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. همانطور که در ابتدا اشاره شد، عمار در بخش آسیایی و در محله‌ معروف اسکودار قرار دارد. فرض می‌کنیم که شما در میدان تکسیم هستید. برای رسیدن به عمار سوار مترویی شوید که به سمت مجیدیه کوی می‌رود. از ایستگاه مجیدیه کوی خارج شوید. متروبوس خط 34AS را سوار شوید و در ایستگاه اوزون چایر UZUNÇAYIR از متروبوس پیاده شوید. حالا منتظر تاکسی یا دولموش‌هایی شوید که شما را یکراست به عمار اسکوئر می‌برند. بازدید از عمار را به آخر هفته موکول نکنید، زیرا این مرکز خرید در روزهای تعطیل بسیار شلوغ می‌شود.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید