برای استایل پاییزی مردانه، سبک جدیدی از تلفیق لباس‌ های رسمی و اسپورت ظهور کرده است. این استایل‌ ها شامل لباس‌ های راحت؛ اما رسمی برای مثال اورکت‌ های بلند با شلوارهای گشاد هستند. برای بهترین استایل پاییزی مردانه 2022، طراحان دستی به لباس‌ های مردانه دهه‌ هفتاد میلادی برده اند و پیراهن‌ های گشاد دوباره زنده‌ شده اند.

برای استایل کژوال پاییزی مردانه، می‌ توانید به همان رنگ‌ های کلاسیک این فصل پایبند باشید. رنگ‌ طوسی و خاکستری نزدیک ترین رنگ‌ ها به ترند پاییز امسال برای آقایان هستند. در کنار این رنگ ها، رنگ های گرم مانند شتری نیز از ترندهای مردانه‌ است. برای استایل پاییزی پسرانه، عینک‌ های آفتابی بزرگ محبوب هستند. این عینک‌ ها می‌ توانند استایل رسمی و کلاسیک شما را با وقارتر کنند. در ادامه اسم لباس های پاییزی مردانه را بررسی خواهیم کرد.

کلاه در استایل پاییزی مردانه

برای استایل پاییزی پسرانه، انتخاب یک کلاه خوب بسیار اهمیت دارد. کلکسیون کلاه های ترند امسال بسیار گسترده است. از کلاه های لبه‌ دار ورزشی تا بافتی ها در هفته‌ های مد به نمایش درآمدند. کلاه های لبه‌دار هنوز هم برای آقایان یک انتخاب کلاسیک هستند.

کلاه در استایل پاییزی مردانه

کت‌ جین مردانه

امسال بازار کت‌ های جین مردانه داغ خواهد بود. شما می‌ توانید این استایل را با یک تی شرت یا پیرهن مردانه کمی گشاد کامل کنید. در بخش آقایان کت های جین پاره می‌ تواند استایل مردانه را اسپورت‌ تر کند. اگر می‌ خواهید سرتا پا جین بپوشید، بهتر است رنگ‌ های کاملا یکسان را انتخاب نکنید.

شال و دستمال گردن

هیچ چیز بیشتر از یک شال ساده‌ چروک پیچیده شده دور گردن نمی تواند یک استایل کلاسیک مردانه پاییزی را کامل کند. پیشنهاد می‌ کنیم که یک رنگ خنثی مانند طوسی را انتخاب کنید که بتوانید آن را با لباس‌ های زیادی ست کنید. انتخاب دستمال گردن به علت رسمیت زیاد برای همه جا مناسب نیست؛ اما اگر محیط کاری شما یک فضای کاملاً رسمی است و سن شما بیش از 30 سال است، می‌ توانید از دستمال گردن استفاده کنید. بعضی دستمال سرها که طرح های اسپورت دارند را می توان دور گردن بست و استایل جین را با آن جذاب‌ تر کرد. برای مثال یک دستمال گردن قرمز را در کنار ست جین اضافه کنید تا هیجان انگیز‌تر شوید.

شال مردانه

کیف‌ و کفش

بیشتر آقایان علاقه ای به حمل کیف ندارند؛ اما طراحان مد تصمیم گرفتند کیف‌ های کوچک کج را به استایل مدل ها اضافه کنند و با استقبال خوبی نیز مواجه شدند. کیف های چرم به شما کمک می‌ کنند که استایلی رسمی بسازید. می‌ توانید یک کیف کوچک و جمع و جور چرمی قهوه‌ ای با خودتان داشته باشید تا تلفیقی از رسمی بودن و به روز بودن را نشان دهید. شما برای استایل کژوال پاییزی مردانه، می‌ توانید از کفش های ورزشی لذت ببرید؛ اما برای روزهای خیس و بارانی به نیم بوت‌ های چرم فکر کنید. هر مردی باید یک نیم بوت مردانه برای فصل بارش و سرما داشته باشد.

________________________________________________________________

همچنین بخوانید درباره: استایل های پاییزی زنانه
________________________________________________________________

کت چرم

کت های چرم تر سال از کمد بیرون می آیند و روی کت واک ها ظاهر می شوند. در پاییز امسال هم منتظر باشید تا یک بار دیگر شاهد افزایش تعداد آنها در مغازه ها باشید. توجه کنید که باید از کت های چرم سفت دوری کنید و به سراغ ک‌ هایی بروید که از چرم بی کیفیت تولید نشده‌ اند تا بهترین استایل پاییزی مردانه خود را داشته باشید.

کت چرم

یقه اسکی در استایل پاییزی مردانه

پاییز امسال پیراهن‌ های یقه اسکی بهترین تکمیل کننده‌ کت و شلوار هستند. به خصوص اگر قرار است یک استایل شیک و رسمی برای محل کار انتخاب کنید، این استایل حسابی به کارتان می‌ آید. یک پیراهن یقه اسکی مشکی انتخابی بسیار کاربردی و شیک است. اگر گردن شما خیلی کوتاه است یا ریش های تان خیلی بلند است، یقه اسکی نمای خوبی نخواهد داشت.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید