مرکز خرید گالاتاپورت استانبول در سال 2021 به عنوان یک پروژه مقصد در امتداد خط ساحلی 1.2 کیلومتری که مسیر بین بندر کشتی کاراکوی و پردیس فیندیکلی دانشگاه میمار سینان را پوشش می‌دهد، افتتاح شد. این پروژه با بازسازی بندر تاریخی استانبول مشخص شد. مرکز خرید گالاتاپورت استانبول که در امتداد بندر تاریخی کروز امتداد دارد، با رستوران‌ها و کافه‌های بسیار مجلل و همچنین آشنا مانند BigChefs، King Burger، CookShop، فروشگاه‌های پوشاک مانند Altınyıldız، Adidas، Avva، Beymen برجسته است و مردم می‌توانند در قلب استانبول قدم بزنند.

گالاتاپورت زیر ساختی دارد که میزان سرمایه‌گذاری را دو برابر می‌کند و بازدهی بسیار بالاتری را ارائه می‌دهدمعماری بیرونی مرکز خرید گالاتاپورت استانبول و همچنین شکوه داخلی آن با دقت طراحی شده است. یک مرکز جدید برای همه بازدیدکنندگان به خصوص مردم استانبول ساخته شده است که می‌توانند اوقات خوشی را در آنجا داشته باشند و خرید کنند.

مرکز خرید گالاتاپورت استانبول
مرکز خرید گالاتاپورت استانبول
 شامل تئاترها، سینماها و مناطقی است که فعالیت‌های اجتماعی مشابهی جدا از فروشگاه‌هایش برگزارمی‌شود. همچنین مجهز به میزبانی ده‌ها هزار بازدیدکننده همزمان در فضای وسیع خود است. رویدادهای فرهنگی مختلف مانند نمایشگاه‌های عکاسی، کنسرت‌ها و بسیاری از سازمانهای برنامه‌ریزی شده با شرکت‌کنندگان خود در گالاتاپورت ملاقات می‌کنند. این مکان در بی اوغلو، یکی از مکان‌های مرکزی استانبول برای دسترسی قرار دارد. پارکینگ زیرزمینی با ظرفیت 2400 خودرو نیز تا حدود زیادی پاسخگوی مشکل پارکینگ در منطقه است.

گالاتاپورت که برای حفاظت، توسعه و زنده نگه داشتن ارزشهای فرهنگی استانبول انجام شد، از بسیاری جهات مورد قدردانی قرار گرفت و تمام انتظارات از یک مرکزخرید را برآورده‌ کردمرکز خرید گالاتاپورت استانبول در نظر دارد سالانه میزبان حدود 25 میلیون بازدید کننده باشد که 7 میلیون نفر از آنها گردشگران خارجی هستند. اولین ترمینال زیرزمینی جهان در گالاتاپورت که با سرمایه گذاری1.7 میلیارد دلاری و با مساحت 29 هزار متر مربع تأسیس شده است، مشکلات محیطی و فضایی را نیز حل می‌کند.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید