در هر شماره از مجله‌ پل به یکی از برندهای برتر پوشاک ترکیه‌ پرداختیم. حالا نوبت به برند OXXO می‌رسد که در تولید لباس‌های زنانه‌ سبک خیابانی در ترکیه پیشگام است. OXXO در سال ۱۹۹۳ میلادی در مرکز خرید گالریا استانبول متولد شد. این برند، لباس و اکسسوری زنانه‌ با کیفیت بالا و قیمت نسبتاً اقتصادی را تولید و عرضه می‌کند. مخاطبان این خرده فروشی، خانم‌های بین ۱۶ تا ۳۵ سال هستند و رسالت آن القای حس جوانی، مدرن بودن و زنانگی است. اما شما به این اعداد توجه نکنید و در هر سن و سالی که هستید برای جذب احساس جوانی و شادابی وارد یکی از شعب این برند شوید و برای خودتان خرید کنید. مجموعه‌ لباس‌های آن‌ها سبک استایل خیابانی دارند و شامل لباس زیر، لباس بیرون، لباس راحتی منزل، لباس ورزشی، اکسسوری، کیف و انواع کفش می‌شوند. در شماره‌های قبلی در مورد سبک خیابانی به طور مفصل توضیح داده‌ایم. طراحان شرکت اهل ترکیه هستند و همه‌ محصولات نیز به طور مستقیم در این کشور تولید می‌شوند. جنس بیشتر محصولات از پارچه‌های طبیعی و بادوام انتخاب شده‌اند. آن‌ها علاوه بر اصالت، اهمیت زیادی به کیفیت می‌دهند. مهم‌ترین عنصر در طراحی و خلق محصولات این برند، این است که بر هر اندامی بنشیند. هدف نهایی طراحان برآورده‌ کردن نیاز و سلیقه‌ مشتری با تلفیقی رنگارنگ از هویت سنتی و مدرن است. روح طراحی‌های دهه‌ ۶۰ میلادی به راحتی در محصولات برند OXXO مشاهده می‌شود؛ اما این محصولات با آخرین ترندها نیز همراه هستند. این برند با شعار (احساس خاص بودن کنید) سعی می‌کند محصولات متنوع‌تری نسبت به رقبا عرضه کند.

انتخاب‌های هوشمندانه برای سبد خرید
بهترین محصولات برند OXXO شلوارهای کژوآل باکیفیت و تاپ‌های متنوع و راحت آن هستند. شما می‌توانید هر چیزی از جمله دستکش، کلاه، هدبند، عینک دودی، جوراب، کمربند، کیف‌پول، جلیقه، کت، دامن، پولیور، پیراهن، تی‌شرت، گوشواره، شلوار جین، بوت، صندل، کوله‌پشتی و… را در میان محصولات این برند پیدا کنید. با روند هر فصل محصولات OXXO نیز به روز می‌شوند. یک لباس زیبا انتخاب کنید و آن را با اکسسوری‌های پر زرق و برق از همین برند جذاب‌تر نشان دهید.

خرید حضوری
اگر به خرید حضوری در استانبول علاقه‌مند هستید می‌توانید به یکی از شعب این فروشگاه در ایستینه پارک، مارمارا فروم، پلیکان مال، خیابان استقلال، جواهر، بهاریه، کاپیتول، مال‌تپه، هیلتون، استانبول مال و… بروید. این برند در شهرهای آدانا، آنکارا، ازمیر، بورسا و… نیز شعبه دارد. همچنین محصولات این برند در بیش از ۲۰۰ کشور از جمله سوئیس، بلغارستان، یونان، رومانی، بوسنی، ایران، آلمان، آذربایجان، ازبکستان، اسپانیا، گرجستان، استرالیا، اوکراین، فرانسه و… به فروش می‌رسند. شعب این فروشگاه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز هستند.

خرید آنلاین شیرین
اگر خرید آنلاین شما از سایت oxxo.com.tr بیش از ۱۰۰ لیر باشد، ارسال محصول رایگان خواهد بود. با عضویت رایگان در این سایت ۲۰ لیر جایزه برای اولین خرید به شما تعلق می‌گیرد. در صورتی که جمع خرید‌های آنلاین شما در سال به ۵۰۰ لیر برسد، یک هدیه‌ ۵۰ لیری به شما تعلق می‌گیرد. در خرید آنلاین می‌توانید تا ۹۰ روز جنس خریداری شده را تعویض کنید؛ البته در صورتی که از آن استفاده نکرده باشید. در بخش Yeniler می‌توانید آخرین محصولات هر فصل این برند را مشاهده کنید. اگر به تخفیف‌های هیجان‌انگیز علاقه دارید سری به قسمت Süper-Fiyatlar بزنید. در بخش بلاگ سایت هم مطالب بسیار مفیدی در مورد تغذیه، مراقبت از خود، فشن و استایل وجود دارند. سایت OXXO یکی از محبوب‌ترین سایت‌های خرید آنلاین لباس است. در صورتی که در خارج از ترکیه اقامت دارید می‌توانید از طریق سایت oxxoshop.com خریدتان را انجام دهید.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید