تابستان دوست‌داشتنی از راه رسید و وقت پوشیدن لباس‌های رنگارنگ، خنک و راحت شد. حالا وقت سر زدن به یکی از شعب برند LTB و خرید شلوار و شلوارک‌های جین و کتان به همراه چند تی‌شرت خوش رنگ است. صبر کنید، این استایل زنانه و مردانه و بچگانه ندارد. خانوادگی به LTB بروید و مطمئن باشید که برای هر سن و جنسیتی لباس‌های جذابی برای خرید پیدا می‌کنید. محصولات این برند علاوه بر جین و تی‌شرت و بلوز، لباس‌های تابستانی زنانه‌ زیبا، راحت، ‌کوتاه و خنک و انواع اکسسوری مانند کمربند، کلاه، جوراب و… را شامل می‌شود.

استایل تابستانی را در LTB بساز
این برند ترکیه‌ای شهرتش را مدیون شلوارهای جین است؛ اما تنوع و کیفیت سایر محصولاتش نیز دست کمی از جین‌هایش ندارند. ۲۰ دسته‌بندی مختلف بر اساس مدل، رنگ، سنگ‌شور و پارگی (Hollywood, Angelo, Molly, Valerie, Mina, Lcey,…) برای شلوار جین‌های تولیدی LTB وجود دارند و هر دسته نیز تعداد زیادی زیر مجموعه دارد. شلوارهای هر دسته ویژگی خاصی دارند. برای مثال Laceyها روشن و پاره هستند. سایزتان اهمیتی ندارد، می‌توانید لباس مورد نظرتان را اینجا پیدا کنید. برای مثال اگر لاغر هستید، می‌توانید مدل Skinny jeans رنگ روشن بخرید و آن را با تاپ یا تی‌شرت ست کنید. این استایل عمومی برای تابستان هیچ وقت تکراری و خسته کننده نمی‌شود. اگر توپر هستید، سراغ جین‌های مام استایل بروید که امسال تابستان دوباره محبوب شدند. اگر شلوار جین نمی‌خواهید لباس‌های زنانه‌ کوتاه تابستانی را امتحان کنید. یک دامن کوتاه و یک تی‌شرت زیبا چطور است؟ کالکشن‌ دامن‌های LTB واقعاً جذاب و دوست داشتنی هستند. آقایان می‌توانند به راحتی شلوار جین مورد نظرشان را در بین کالکشن‌های این برند پیدا کنند و سپس آن را با یک تی‌شرت زیبا ست کنند. چطور است که برای کنار ساحل و گشت و گذار در گرمای شهر یک شلوارک زیبا را امتحان کنید؟ با یک شلوار اسلش و یک تی‌شرت چطور هستید؟‌ وارد فروشگاه شوید، بدون شک لباسی که دوست دارید را پیدا خواهید کرد. اگر حساب کاربری این برند به نام ltbjeans@ را در اینستاگرام دنبال کنید، ایده‌های بیشتری برای ساخت استایل تابستانی با لباس‌های این برند به ذهنتان خواهد رسید.

از LTB بیشتر بدانید
این برند زیر مجموعه‌ای از گروه Çak Tekstil است که بیش از نیم قرن در صنعت نساجی تجربه دارد. توجه به محیط زیست و سلامت و ایمنی در تولید، از نکات جذاب در پشت صحنه‌ این برند هستند. سیاست LTB دفع زباله‌ها به روش ایمن، رعایت حقوق کارمندان، بهداشت حرفه‌ای و ایمنی است تا از این طریق جهانی پاک و محیط کاری راحت و سالم مهیا کند. مطابق فرهنگ حاکم در ترکیه، به حیوانات احترام زیادی گذاشته می‌شود. سری به استوری‌های این برند در اینستاگرام زدیم و بخشی به عنوان بهترین دوستان (Best Friends) نظرمان را جلب کرد. در این بخش تصاویری از حیواناتی که وارد مغازه‌های این برند می‌شوند را دیدیم. احترام به محیط زیست و حیوانات،‌ در ژنتیک این برند نهادینه شده است. LTB سعی دارد تا صنعتش را با توجه به توسعه‌ تکنولوژی و بازخورد مشتریان بهبود دهد. اگر در کشورهای ترکیه، آلمان و هلند سکونت دارید، می‌توانید محصولات LTB را به صورت آنلاین سفارش دهید. اگر ساکن استانبول هستید و یا به این شهر سفر کردید می‌توانید مغازه‌های برند LTB را در خیابان‌ بغداد، مارمارا فروم، ویالند، فروم استانبول، اولیویوم، اوزدلیک پارک، جواهر و سایر مراکز خرید معتبر شهر پیدا کنید. از خریدتان لذت ببرید.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید