از همان اولین باری که مراسم (MTV Video Music Awards (VMAs در سال ۱۹۸۴ میلادی برگزار شد، هنرمندانی با جسورانه‌ترین، برهنه‌ترین و عجیب‌ترین لباس‌ها روی فرش قرمز آن قدم گذاشتند. این مراسم هیچ زمانی از این قواعد مستثنی نبوده است. مراسم سال ۲۰۱۳ و لباس Lady Gaga را به خاطر دارید؟ این ستاره‌ پاپ در مراسم آن سال لباسی از گوشت خام پوشیده بود تا از حقوق حیوانات دفاع کند. در این مراسم هم مانند مراسم Met Gala می‌توانید شاهد لباس‌های عجیب و البته بسیار جذاب باشید. فرش قرمز این مراسم لباس‌های عجیبی را به خود دیده. بیایید نگاهی به مراسم، برندگان و در نهایت استایل شرکت کنندگان امسال داشته باشیم.

مراسم جایزه‌ موزیک ویدئویی MTV

در این مراسم بهترین موزیک ویدئوهای سال معرفی می‌شوند و شباهت زیادی به جایزه‌ گرمی دارد. با این تفاوت که در VMAs خوانندگان جوان بیشتر شانس درخشیده شدن دارند و موزیک ویدئو نیز اهمیت زیادی دارد. ویدئوهای مایکل جکسون تاثیر زیادی در شهرت شبکه‌ آمریکایی MTV داشتند، به همین دلیل یکی از جوایز این مسابقه به نام اوست. به‌خاطر اتهامات کودک آزاری مایکل جکسون، برای مدتی جایزه‌ او حذف شد؛ اما پس از مرگش دوباره این جایزه به لیست جوایز اضافه شدند. این مراسم هر سال اواخر تابستان برگزار می‌شود. امسال سی و ششمین دوره‌ این مراسم برگزار شد. به غیر از خواننده‌ها، سوپر مدل‌ها و افراد برجسته هم در این مراسم حضور پیدا می‌کنند. جایزه‌ این مراسم مجسمه‌ فضانوردی روی ماه است که اشاره به اولین نمایش شبکه‌ MTV دارد. مراسم امسال برای اولین بار در Newark نیوجرسی برگزار شد.

برنده‌های امسال
در مراسم امسال Taylor Swift و Ariana Grande و Billie Eilish نامزد مهم‌ترین جایزه‌ها؛ یعنی جایزه‌ بهترین موزیک ویدئو و بهترین هنرمند سال و همچنین بهترین هنرمند جدید سال شدند. Taylor Swift بیشترین تعداد نامزدی جوایز را داشت و با اجرای آهنگ جدیدش به همراه تکنولوژی هولوگرامی برای نمایش، صحنه را به آتش کشید.
Billie Eilish هفده ساله نیز به خاطر آهنگ Bad Guy عنوان بهترین هنرمند جدید شناخته شد؛ به‌علاوه که جوایز زیاد دیگری را نیز به خاطر همین موزیک ویدئو برد. جایزه‌ باارزش مایکل جکسون هم به Missy Elliott رسید. Cardi B، Billie Eilish، Ariana Grande Halsey، Jonas Brothers، Shawn Mendes هم عنوان بهترین هنرمندان سال را از آن خود کردند. اما اگر می‌خواهید بهترین آهنگ‌های سال را بشنوید باید موزیک‌های دریک (In my Feelings)، آریانا گرانده (Thank U, Next)، جوناس برادرز (Sucker)، لیدی گاگا و بردلی کوپر (Shallow)، لیل نازاکس و بیلی ری سایرس (Old Town Road) و تیلور سویفت (You need to Calm Down) را دانلود کنید. جایزه‌ بهترین همکاری سال نیز به خاطر آهنگ زیبای Señorita به Shawn Mendes و دوست دخترش Camila Cabello رسید. در این مراسم همچنین جوایزی برای هنرمند آینده‌دار، بهترین آهنگ Pop، بهترین آهنگ Hip Hop، بهترین آهنگ R&B، بهترین آهنگ لاتین، بهترین آهنگ کره‌ای،‌ بهترین رقص، بهترین آهنگ Rock، بهترین کارگردانی موزیک ویدئو، بهترین جلوه‌های بصری، بهترین تدوین، بهترین کارگردانی هنری، بهترین طراحی رقص، بهترین فیلم‌برداری، بهترین آهنگ انگیزشی، بهترین آهنگ تابستان و بهترین گروه موسیقی در نظر گرفته می‌شود. با جست و جوی عبارت 2019 Complete Winners List Of MTV VMAs می‌توانید لیست کامل برندگان در هر دسته را مشاهده کنید.

بهترین و بدترین لباس‌ها
Marc Jacobs که جایزه‌ MTV Fashion Trailblazer را نیز دریافت کرد، یک کت زیتونی رنگ از برند خودش به تن داشت. Lil Nas یک کت و شلوار نقره‌ای متالیک با بوت‌های نقره‌ای کابویی پوشیده بود. Taylor Swift یک کت ورساچه و یک بوت از برند کریستین لوبوتین به تن کرده بود.
Hailee Steinfeld بازیگر و خواننده‌ ۲۲ ساله‌ آمریکایی یک لباس قرمز رنگ زیبا پوشیده بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت. Jonathan Van Ness آرایشگر و بازیگر آمریکایی با لباس توری مشکی رنگ و کفش‌های پاشنه‌دار بیشترین انتقادات را دریافت کرد. او قبلاً اعلام کرده که همجنس‌گراست. به نظر برخی از تماشاچی‌ها، او رکورددار عنوان بدترین لباس در این مراسم است.

Cardi B و این همه تغییر؟!
Cardi B با لباسی قرمز رنگ قلاب‌بافی شده از برند Déviant La Vie به این مراسم آمد. او از کفش Christian Louboutin و اکسسوری‌های طلایی برای تکمیل این استایل کمک گرفته بود. ناخن‌های بسیار بلند هیچ وقت از استایل او جدا نشده‌اند. ظاهر، اندام و نحوه‌ لباس پوشیدن این رپر ۲۶ ساله، از سال قبل تاکنون تغییر بسیار کرده‌ است. Cardi B همین اواخر برای تغییر اندامش دست به عمل جراحی زد و تا مدتی درگیر عوارض بعد از عملش بود.

حواشی بامزه‌ Jonas Brothers
Jonas Brothers کت‌های فندی پوشیده بودند. یکی از حواشی جالب مراسم امسال عکسی از برادران جوناس در حال رقص بود. Joe Jonas با همسرش Sophie Turner و Kevin Jonas نیز با همسرش به این مراسم آمده بودند. اما همسر Nick Jonas، یعنی Priyanka Chopra در این مراسم حضور نداشت. عکسی از رقص این گروه منتشر شد که به سرعت تبدیل به یک طنز بزرگ شد. در این عکس دو برادر دیگر در حال رقص با همسرانشان بودند، ولی نیک تنها بود و مردم زیر آن نوشتند: «وقتی همه با یکی هستند، اما تو تنهایی» یا «من در تمام مراسم‌ها» و «وضعیت واقعی من در زندگی» و… . پریانکا نیز خودش را در عکس فوتوشاپ کرد و نوشت:‌ «نیک،‌ من همیشه با تو هستم».

Billie Eilish: نمی‌خواهم با بدنم قضاوت شوم
Billie Eilish هفده ساله، طبق معمول لباس‌های اور سایز و گشاد به تن داشت که نمادی از سبک موسیقی او هستند. بیلی معتقد است که خواننده نباید با بدنش کارش را عرضه کند. او در مصاحبه‌ای درباره‌ استایلش گفت: «نمی‌خواهم با سایز بدنم مورد قضاوت قرار گیرم. نمی‌خواهم مردم بگویند فلان قسمت از بدنش بزرگ یا کوچک است.» بیلی همیشه از رنگ‌ موهای فانتزی، اکسسوری‌های زیاد (به خصوص گردنبندهای کلفت و چند لایه) و ناخن‌های بلند استفاده می‌کند.

سوپرمدل‌ اینجا، سوپرمدل آنجا، سوپرمدل همه‌جا
Gigi & Bella Hadid لباسی هم رنگ داشتند. لباس هر دو خواهر از برند تام فورد بود. Adriana Lima و Heidi Klum از سوپر مدل‌های خوش پوش حاضر در مراسم بودند و حسابی درخشیدند. آدریانا لباسی سبز رنگ را انتخاب کرده بود و از جواهرات Chopard و کفش Christian Louboutin برای تکمیل آن کمک گرفته بود.

تپل‌های خوش پوش مراسم
Bebe Rexha که همچنان به انتقادات در مورد اضافه وزنش بی توجه است، یک لباس کوتاه از برند Christian Siriano پوشیده بود. Bebe Rexha در مهمانی بعد از مراسم تاپ پلنگی زیبا و یک لگین براق و چسبان پوشیده بود. Lizzo که با بدن توپُرش بسیار راحت است یک لباس قرمز زرق و برق‌دار از برند Moschino پوشیده بود و یک شال از جنس پَر هم روی شانه‌هایش بود. Lizzo ۳۱ ساله در سال گذشته شهرت زیادی کسب کرد. لباس‌های روی صحنه‌ او بسیار خوب طراحی شده بودند.

Miley Cyrus پر حاشیه وعجیب
Miley Cyrus ۲۶ ساله آهنگ جدیدش به نام Slide Away را اجرا کرد. مایلی برای اجرایش یک پیراهن زنانه کوتاه ساده و مشکی به تن کرد که پشت آن باز بود. مدل موهایش نیز طوری آراسته شده بودند که خیس به نظر بیایند. او امسال نیز پر حاشیه بود. بعد از مراسم VMAs او اعلام کرد که به تازگی از Liam Hemsworth جدا شده و با دختری به نام Kaitlynn Carter که در مهمانی بعد از مراسم نیز همراه او بود رابطه دارد. خبرها می‌گویند که آن‌ها نیز بعد از یک ماه رابطه از هم جدا شده‌اند و ارتباط آن‌ها دوام نیاورد. Miley در مراسم سال‌های قبل به خاطر بیش از حد باز بودن لباسش مورد انتقاد قرار گرفته بود.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید