هوا در استانبول به سمت گرم‌تر شدن می‌رود و هیچ چیز مانند یک بستنی خوشمزه و هیجان‌انگیز حال آدم را سرجایش نمی‌آورد. چه چیزی لذت‌بخش‌تر از تماشای یک بستنی مگنوم کلاسیک که یک لایه شکلات دور تا دور آن را می‌گیرد و یکی یکی تاپینگ‌های دلخواه و سس‌های شکلاتی به آن اضافه می‌شوند؟ سر زدن به مگنوم استور استانبول می‌تواند تجربه جدیدی برای نوش جان کردن بستنی باشد.
در این مغازه‌ بستنی فروشی می‌توانید خودتان محتویات و طعم بستنی را انتخاب کنید و در واقع آن را بسازید. ابتدا باید طعم اصلی بستنی را انتخاب کنید. حالا سراغ شکلات آب شده می‌رویم. الان زمان رویاپردازی است. اگر به مگنوم استور نرفته‌اید چشمانتان را ببندید و لحظه‌ غوطه‌ور شدن بستنی در سس شکلاتی را مجسم کنید. بستنی را از شکلات در می‌آورند و حالا نوبت ریختن تاپینگ‌ها روی بستنی شماست. تاپینگ‌های انتخابی را در ظرفی استیلی شبیه به ظرف مارتینی شیکر می‌ریزند و با تکان دادن آن‌ها را حسابی مخلوط می‌کنند. تنوع تاپینگ‌ها زیاد است. پسته، خلال بادام، پودر نارگیل، بیسکوییت پودر شده، توپک‌های صورتی، طلایی و نقره‌ای، گل محمدی، تکه‌های شکلات و… فقط برخی از تاپینگ‌های هیجان‌انگیز این بستنی فروشی هستند.

در آخر مقداری کمی سس شکلات هم برای تزیین روی تاپینگ می‌ریزند، بفرمایید بستنی شما آماده است. در مگنوم استور به جز بستنی می‌توانید شیک و یا دسرهای متنوع را هم امتحان کنید.

فضای جذاب مغازه

فضای این مغازه بسیار جالب طراحی شده و برای گرفتن عکس‌های زیبا مناسب است. بخشی کاملاً صورتی در این مغازه وجود دارد که نام آن Secret Garden یا باغ سِری است. مردم تکی یا دست جمعی می‌آیند و روی نیمکت صورتی روشن می‌نشینند و عکس می‌گیرند. فرم این نیمکت معروف شبیه به دو چوب بستنی بزرگ مگنوم است. بخش‌های دیگر مغازه هم جذاب هستند. بستنی‌های مگنوم بزرگ با روش گل‌های کاغذی، خز صورتی و پارچه‌ براق صورتی قسمت‌های دیگر دکور را تشکیل می‌دهند. زیر آن‌ها به ترکی نوشته‌اند (یاقوت جدید مگنوم) که اشاره به طعم‌های جدید دارد. با معرفی محصولات جدید، دکور هم به طور کلی تغییر شکل می‌دهد.

ارزش غذایی

مگنوم اعلام کرده است که هر بستنی (۸۰ گرمی) آن بدون احتساب تاپینگ‌ها حدود ۲۷۰ کالری، ۲۰ گرم چربی، ۱۹ گرم کربوهیدرات و ۲ گرم پروتیین دارد. در هر بستنی ۸۰ میلی‌گرم کلسیوم، ۲ میلی‌گرم آهن و ۲۰۰ IU ویتامین آ هم موجود است. برای سوزاندن این مقدار کالری کافی است ۳۰ دقیقه با سرعت متوسط پیاده‌روی کنید. پس نگران اضافه وزن نباشید و بدون عذاب وجدان خودتان را به یک بستنی خوشمزه در گرمای استانبول دعوت کنید و حسابی لذت ببرید.

دسترسی به مگنوم استور استانبول

مگنوم استور استانبول در بخش آسیایی شهر و در خیابان پر زرق و برق بغداد قرار دارد. پس از رسیدن به بغداد باید سراغ بخش جاده بوستان را بگیرید. قیمت بستنی‌های مگنوم کمی بیشتر از میانگین قیمت بستنی در استانبول است، اما بدون شک سرزدن به مگنوم استور ارزشش را دارد. این بستنی بدون شک خوشمزه‌ترین بستنی عمرتان خواهد بود. مگنوم استور در روزهای گرم سال شلوغ‌تر از روزهای معمولی است و باید کمی منتظر بمانید.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید