هتل های معروف استانبول

استانبول که یکی از بهترین کلان شهرهای جهان است، هتل های مجلل، منحصر به فرد متعددی دارد که تجربه ای مجللی را برای مهمانان خود ارائه می دهد. شما قطعاً با انتخاب درست نسبت به بودجه و سلیقه خود و خانوادتان می توانید از بهترین امکانات این شهر مدرن و زیبا بهره مند شده و تجربیات خاطره انگیزی کسب کنید. ما در این مطلب لیست هتل های استانبول را گردآوری کرده ایم تا بتوانیم راهنمای شما عزیزان برای بهترین هتل های استانبول برای ایرانیان باشیم.

هتل سوئیس استانبول

هتل Swiss hotel یکی از هتل های لاکچری استانبول است که موقعیت عالی این هتل مجلل انجام هر کاری در شهر را آسان و راحت می کند. کاخ دولما باغچه و میدان تکسیم جاذبه‌های بسیار زیبایی هستند که با پیاده روی در عرض چند دقیقه می‌توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. اتاق ها مدرن و جادار هستند و مناظر فوق العاده ای از تنگه بسفر ارائه می دهد. دارای امکانات تفریحی مانند سولاریوم، زمین تنیس، اتاق بخار و مرکز تناسب اندام می باشد. امکانات درجه یک در کنار موقعیت مکانی عالی، هتل را به یک انتخاب برتر تبدیل می کند.

امکانات محبوب: مرکز تناسب اندام، استخر شنا، بار، آبگرم، رستوران ها
جاذبه های نزدیک: کاخ دولما باغچه، برج ساعت دلمه باغچه، مسجد دولما باغچه، بشیکتاش، موزه نیروی دریایی، ورزشگاه وودافون بشیکاش، تکسیم

هتل سوئیس استانبول

هتل سیراگان استانبول

هتل چراغان پالاس استانبول بسیار مجلل و جزو هتل های تاپ استانبول در کاخ زیبای عثمانی چیراقان و در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده است و یکی از چشمگیرترین هتل های قسمت اروپایی استانبول است. هتل Cirgan palace دارای اتاق های بزرگ و سوئیت های فوق العاده با امکانات رفاهی بی‌شماری و چشم اندازهای دیدنی از بسفر است. همچنین رستوران آن مجموعه ای از غذاهای اروپایی و محلی ترکی را برای صبحانه، ناهار و شام سرو می کند و مهمانان می توانند از باشگاه هتل با مرکز ماساژ و تناسب اندام نیز بهره ببرند.

امکانات محبوب: مرکز تناسب اندام، استخر، رستوران ها، باغ، اسپا، بار
جاذبه های نزدیک: اورتاکوی، پارک ییلدیز، بشیکتاش، موزه نیروی دریایی

هتل سیراگان استانبول

هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل the ritz carlton استانبول در شیشلی، یکی از محبوب ترین مکان های شهر و برای سفرهای کاری و تفریحی بسیار ایده آل است. ریتز جزو هتل های استانبول 5 ستاره با موقعیت مکانی خود فقط از مرکز شهر و 15 مایلی از فرودگاه، هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می کند و با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر را فراهم می کند. این هتل که یکی از هتل های پرطرفدار استانبول است امکانات تفریحی منحصر به فردی مانند جکوزی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر سرپوشیده، اسپا را ارائه می دهد.

امکانات محبوب: مرکز تناسب اندام، استخر، بار، رستوران
جاذبه های نزدیک: تکسیم، خیابان استقلال، نیشانتاسی، شیشلی، کاخ دلمه باغچه

هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل آجوا سلطان احمد

Ajwa hotel sultanahmet یکی از هتل های سنتی استانبول است که در مرکز تاریخی شهر قرار دارد. هتل آرامش و میهمان نوازی دلپذیری را ارائه می دهد. این بنا با مبلمان نفیس مروارید، فرش های ابریشمی تبریز، آثار هنری اصیل، سنگ مرمر کاری منحصر به فرد، سقف های نقاشی شده با دست و کاشی های سفارشی ویژه تزیین شده است و به جرعت می توان گفت خود را در یک هتل ایرانی در استانبول حس خواهید کرد.توجه داشته باشید که این هتل بدون الکل است.

جاذبه های اطراف: تمام مناظر و موزه های تاریخی برتر شهر در شرکت سلطان احمد، کاخ توپکاپی، آب انبار ایاصوفیه و باسیلیکا، بازار بزرگ

____________________________________________________________________

بیشتر بخوانید درباره: رستوران های معروف استانبول

____________________________________________________________________

هتل آجوا سلطان احمد

هتل اینتر کانتیننتال

İnter continental istanbul hotel در قلب شهر، منطقه بی اوغلو، جزو هتل های استانبول در میدان تقسیم بشمار می رود و فقط 15 دقیقه پیاده تا منطقه معروف خرید و سرگرمی نیشانتاسی و میدان تقسیم فاصله دارد و مرکز خرید جواهیر در 3 کیلومتری ان قرار دارد. رستوران این هتل که یکی از هتل های لوکس استانبول ترکیه است غذاهای لذیذ عثمانی و غذاهای سنتی ترکی همراه با موسیقی زنده ترکی و منظره ای زیبا از تنگه بسفر ارائه می دهد. مهمانان همچنین می توانند از بهترین شراب ها، غذاهای اصلی انتخابی، پیش غذاها و کوکتل ها در رستوران و بار City Lights لذت ببرند. این هتل همچنین با اتاق های ماساژ، مرکز تناسب اندام، استخر روباز به همراه کارکنان حرفه‌ای و آخرین تجهیزات فن آوری، زمان و استراحت با کیفیتی را ارائه می دهد.

امکانات محبوب: مرکز تناسب اندام، استخر شنا، بار، رستوران
جاذبه های نزدیک: تکسیم، خیابان استقلال، نیشانتاسی، کاخ دولما باغچه

هتل اینتر کانتیننتال

هتل کنراد استانبول

Conrad istanbul bosphorus hotel یکی از هتل های خفن استانبول است که دارای تراس هایی با چشم انداز زیبایی از بسفر است. این هتل دارای استخرهای سرپوشیده و روباز است، این ملک در فاصله چند قدمی بسفر قرار دارد. به همین دلیل می توان آن را در لیست بهترین هتل های استانبول قرار داد. بار و تراس در طبقه چهاردهم گزینه های نوشیدنی الکلی، کوکتل و پیش غذا را با چشم اندازی از شهر و بسفر ارائه می دهد. این هتل دارای 3 زمین تنیس خاکی، امکانات تفریحی از جمله امکانات آبگرم بازسازی شده، مرکز تناسب اندام 24 ساعته و زمین تنیس است.

امکانات محبوب: مرکز تناسب اندام، استخر، بار، سونا، رستوران ها، آبگرم، زمین تنیس
جاذبه های نزدیک: پارک ییلدیز، بشیکتاش، موزه نیروی دریایی، اورتاکوی

هتل کنراد استانبول

هتل فور سیزن

Four season sultanahmet hotel در سلطان احمد، از هتل های برتر استانبول اقامتگاه های لوکسی را در مرکز تاریخی شهر ارائه می دهد، که یک انتخاب محبوب برای مسافران تجاری و تفریحی است. محیطی آراسته و نزدیکی آن به گالری هنر کنستانتین، گالری هنر رز، فروشگاه فرش اهتامارا، جذابیت خاصی به این هتل بخشیده و باعث شده به زیباترین هتل های استانبول تبدیل شود. این هتل امکانات بسیار خوبی از جمله مرکز تناسب اندام، سونا، اسپا، ماساژ، باغ را ارائه می دهد.

امکانات پرطرفدار: باغ، مرکز تناسب اندام، سونا، رستوران
جاذبه های اطراف: تمام مناظر و موزه های تاریخی برتر شهر در شرکت سلطان احمد، کاخ توپکاپی، آب انبار ایاصوفیه و باسیلیکا، بازار بزرگ

هتل فور سیزن استانبول

هتل شانگری لا بسفروس

Shangri-la bosphorus hotel هتل ساحلی استانبول درست در کنار ساحل بسفر در بشیکتاش واقع شده، یکی از بهترین هتل های تفریحی استانبول برای کاوش در مناظر پر جنب و جوش شهر است. میهمانان می توانند به راحتی به همه چیزهایی که شهر پرجنب و جوش ارائه می دهد، دسترسی داشته باشند. این هتل با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر را ارائه می دهد. 186 اتاق که در 4 طبقه پراکنده شده اند، خانه ای گرم و دلپذیر را دور از خانه فراهم می کنند. این هتل همچنین امکانات تفریحی فوق العاده ای مانند جکوزی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر سرپوشیده، آبگرم را ارائه می کند تا اقامت شما را فراموش نشدنی کند.

امکانات محبوب: مرکز تناسب اندام، استخر شنا، بار، رستوران ها، آبگرم
جاذبه های نزدیک: پارک ییلدیز، بشیکتاش، موزه نیروی دریایی، اورتاکوی، کاخ دولما باغچه

هتل شانگری لا بسفروس استانبول

هتل هیلتون استانبول

Hilton istanbul bosphorus دنج و یکی از هتل های یوال استانبول در قلب شهر، با مناظر زیبای بسفر و در وسط بهترین مناطق خرید شهر قرار دارد. این هتل اتاق های راحت با چشم اندازی خوب از منطقه را ارائه می دهد. هیلتون استانبول بسفر به برخی از معروف ترین مناطق تفریحی و کافه های مدرن نزدیک است و بین مسافران بین المللی بسیار محبوب است. این هتل به لطف رستورانش، مجموعه ای عالی از غذاهای محلی را سرو می کند و یک کوکتل بار درهر اتاق وجود دارد که مهمانان می توانند از طیف گسترده ای از نوشیدنی ها و تنقلات لذت ببرند.

امکانات محبوب: مرکز تناسب اندام، استخر، باغ، بار، رستوران
جاذبه های اطراف: تقسیم، خیابان استقلال، نیشانتاسی، شیشلی

هتل هیلتون استانبول

هتل سلطان احمد پالاس

Sultanahmet palace hotel یکی از هتل های معروف استانبول برای سفرهای کاری و تفریحی است و در سلطان احمد، یکی از محبوب ترین مناطق شهر واقع شده است. این هتل چون در چند قدمی جاذبه‌های متعدد شهر مانند بازار آراستا، ابریشم و کشمیر حمام شرقی، خانه فرش مولانا قرار گرفته است می توان ان را در لیست هتل های مقرون به صرفه استانبول قرار داد. این هتل بهترین خدمات و امکانات را ارائه می دهد و همچنین فرصت های تفریحی بی نظیری مانند باغ را ارائه می دهد. هتل سلطان احمد پالاس مکانی ایده آل برای اقامت برای مسافرانی است که به دنبال جذابیت، راحتی و آسایش و هتل های اقتصادی استانبول هستند است.

امکانات پرطرفدار: باغ، رستوران
جاذبه های اطراف: تمام مناظر و موزه های تاریخی برتر شهر در شرکت سلطان احمد. کاخ توپکاپی، آب انبار ایاصوفیه و باسیلیکا، بازار بزرگ

هتل سلطان احمد پالاس

هتل اس تی رجیس

The st. Regis istanbul که در محله شیک نیشانتاسی واقع شده است، یکی از شیک ترین هتل های استانبول است. اطراف آن با تعداد زیادی رستوران، بار، کافه، فروشگاه برندهای محلی و بین المللی احاطه شده است. منطقه ای زیبا که جنبه متفاوتی از استانبول را با بسیاری از ساختمان های هنری نو، گالری های هنری، خیابان های پر جنب و جوش و بسیاری دیگر برای کاوش نشان می دهد. سنت رجیس استانبول از طرف معمار ترکیه ای برنده جایزه، امره آرولات ساخته شده است. آثار هنری منحصربه فرد هنرمندان ترکیه ای تحسین شده بین المللی، اتاق ها، سوئیت ها و مکان های عمومی سنت رجیس را تزئین می کند. 14 سوئیت، از جمله اتاق های رو به ماچکا پارک یا بسفر، سه سوئیت Cosmopolitan با طراحی خاص، یک سوئیت بنتلی و یک سوئیت فوق العاده 185 متر مربعی کینگ وجود دارد.

رستوران اسپاگو در تراس یکی از شیک ترین مکان ها برای صرف غذا و سرگرمی در شهر است که می توانید از غذاهای سرآشپز معروف ولفگانگ پاک لذت ببرید.

هتل اس تی رجیس استانبول

هتل گالاتا ام گالری

The galata istanbul hotel Mgallery فقط 3 دقیقه از برج گالاتا فاصله دارد و در منطقه تاریخی کاراکوی، محله نوظهور استانبول قرار دارد. این مکان که جزوی از هتل های 4 ستاره استانبول در میدان تقسیم است با دسترسی آسان به ایستگاه مترو شیشانه و ایستگاه تراموای کاراکوی برای رفت و آمد در شهر بسیار مناسب است. این بنا هتلی است که از یک ساختمان بانک تاریخی 200 ساله در قلب شهر بازسازی شده است. ام گالری که یکی از نادر هتل های پذیرای حیوانات خانگی (فقط گربه و سگ) در این منطقه است و همین موضوع باعث می شود تا مشکل سفر با حیوانات خانگی به ترکیه را نداشته باشید.

این هتل با 83 اتاق در ساختمان 5 طبقه ی خود پذیرای مهمانان می باشد. هتل گالاتا استانبول در اتاق های بزرگ و مدرن خود خدمات همه جانبه را به مهمانان ارائه می دهد. برای یافتن کوکتل ها و تنقلات خاص در کنار منظره باشکوه، نیازی به دور زدن ندارید. بار Anton Peran با اجرای موسیقی زنده و اجرای دی جی بر روی پشت بام تقریباً هر روز هفته، یک مکان عالی برای گردشگران می باشد. اگر بدنبال هتل های ارزان استانبول هستید که به مرکز شهر هم دسترسی داشته باشید این هتل کاملا مناسب شماست.

هتل گالاتا ام گالری

هتل دابل تری بای هیلتون

Doubletree by hilton istanbul moda در مرکز کادیکوی واقع شده است .شما می توانید از امکانات مختلف هتل مانند اتاق های ماساژ، حمام، سونا و اتاق بخار و همچنین Elemental Fitness & Spa و استخر تراس و بسیاراز امکانات دیگر بهره مند شوید. به طور خلاصه، Doubletree by Hilton با امکاناتی که دارد به بهترین هتل های منطقه آسیایی استانبول تبدیل شده است و اقامت شگفت انگیزی را در طول تعطیلات شما در استانبول تضمین می کند.

از نظر موقعیت مکانی هتل در قلب کادیکوی و بازار ماهی مشهور آن قرار دارد. همچنین 30 دقیقه تا فرودگاه سابیها گوکچن فاصله دارد. از آنجایی که دسترسی به بخش اروپایی استانبول بسیار آسان است، مکان ایده آلی هم برای سفرهای کاری و هم برای تعطیلات بشمار می آید.

هتل دابل تری بای هیلتون

هتل رادیسون بلو استانبول

Raddison blue hotel istanbul asia یکی دیگر از هتل های تاپ استانبول در منطقه آسیایی در آتاشهیر است و دسترسی به خیابان بغداد، فنرباغچه و کالامیس مارینا به راحتی امکان پذیر است. همچنین 30 دقیقه تا فرودگاه بین المللی سابیها گوکچن فاصله دارد. هتل رادیسون بلو آسیا یک آشپزخانه غنی ارائه می دهد که در آن می توانید از آشپزخانه های شمال اروپا، آمریکا و بین المللی لذت ببرید. علاوه بر این، هتل دارای یک استخر روباز در تابستان، حمام ترکی، اتاق های مراقبت شخصی، سونا و اتاق بخار و همچنین مرکز اسپا و تناسب اندام برای راحتی شما ارائه می دهد.

هتل رادیسون بلو

Away hotel استانبول

یکی از هتل های 3 ستاره استانبول در میدان تقسیم است که میهمانان می توانند به راحتی به همه چیزهایی که شهر پرجنب و جوش ارائه می دهد، دسترسی داشته باشند. این هتل دارای خدمات عالی و امکانات عالی برای اطمینان از آسایش میهمانان خود می باشد. خدمات اتاق 24 ساعته، وای فای رایگان در همه اتاق ها، امکانات برای مهمانان معلول، وای فای در مکان های عمومی، پارکینگ و خدمتکار را ارائه می دهد. امکانات تفریحی و موقعیت عالی این هتل ان را به یکی از بهترین هتل های ارزان میدان تکسیم استانبول برای لذت بردن از اقامت خود در استانبول تبدیل می کند.

متاسفانه در کلان شهر استانبول هتل های جنگلی استانبول وجود ندارد علت آن هم دوری این شهر از جنگل های اطراف است. همچنین در جزایر اطراف استانبول به منظور جلوگیری از تخریب بافت قدیمی و تاریخی هتل های جزایر استانبول تاسیس نشده است به همین دلیل گردشگرانی که علاقه مند به اقامت در این جزایر دارند از سایت های مرتبط ویلا ها روزانه اجاره می کنند.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید