اقامت در هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول یک اقامت سلطنتی و لوکس را برای شما به ارمغان خواهد آورد. شاید جالب باشد که بدانید ساختمان این کاخ از دوران عثمانی به جای مانده است و با گذشت زمان با تغییر کاربری که روی آن اتفاق افتاد، به یک هتل بسیار شیک و زیبا تبدیل شد.

  • سال ساخت هتل : 1991
  • سال بازسازی هتل : 2007

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول ۵ ستاره است و یکی از معروف ترین هتل های استانبول به شمار می رود که امکانات قابل توجه و بسیار عالی برای اقامت گردشگران فراهم کرده است. این هتل در منطقه بشیکتاش قرار دارد و با قدم گذاشتن در آن به خوبی می توانید کاربری قدیمی و گذشته آن را مشاهده کنید.

این هتل یکی از با شکوه ترین و زیباترین کاخ هایی می باشد که از دوران عثمانی به جای مانده است. نکته مثبتی که درمورد اتاق های این هتل میتوان عنوان کرد، منظره زیبا است که از تنگه بسفر برای اقامت کنندگان فراهم می شود.


تماشای ویدئو: منطقه بشیکتاش


معماری این هتل دستخوش تغییرات زیادی نشده است و به راحتی می توان معماری سنتی ترکیه ای را در آن شاهد بود. فضای داخلی هتل نیز نمایانگر شکوه و زرق و برق موجود در یک کاخ است و این مساله را با قدم گذاشتن به داخل آن به خوبی حس خواهید کرد.

در هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول ۱۳۰ اتاق و سوییت وجود دارد و تمامی آنها از نظر مساحت و وسعت، بسیار قابل توجه و وسیع هستند. وسعت و امکانات فوق العاده ای که در این اتاق ها وجود دارد، نوید بخش یک اقامت به یادماندنی و خاطره انگیز برای شما خواهد بود.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

امکانات تفریحی هتل چراغان پالاس کمپینسکی

این هتل دارای چندین رستوران است که در این رستوران ها انواع غذاهای آسیایی، دریایی، مدیترانه‌ای و اروپایی سرو می شود. بنابراین مسافرین از نظر انتخاب غذایی که با طبع و ذائقه آنها در تناسب باشد، هیچ مشکلی نخواهند داشت.

وجود استخرهای روباز و سرپوشیده، سالن‌های ورزشی که با امکاناتی به روز و مدرن مجهز شده اند، خدمات ماساژ، سالن اسپا، ماساژ کلاسیک و غیره از دیگر امکانات این هتل زیبا و لوکس به شمار می رود. اگر خستگی راه هنوز در تنتان باقی مانده است، توصیه می کنیم ابتدا به حمام ترکی این هتل سر بزنید و سپس به مرکز اسپا بروید.


بیشتر بخوانید: پیاده روی در استانبول


قسمت مخصوص نگهداری کودکان، فضای بسیار زیبایی که برای پیاده روی ساخته شده است، کافه  هایی که انواع و اقسام نوشیدنی های گرم و سرد را سرو می کنند، سالن های کنفرانس، مرکز تجاری، ماشین های لوکس برای جابجایی مسافرین و غیره از دیگر امکاناتی است تنها با اقامت در هتل چراغان پالاس کمپینسکی می توانید از آنها بهره ببرید.

امکانات اتاق های هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول 

تمام اتاق هایی که در هتل مشاهده می‌کنید، با سبک معماری عثنانی ساخته شده اند و هنگام ورود به آنها تزیینات خاص و منحصر به فردی را می بینید. رنگ آمیزی داخل اتاق به گونه ای انجام شده است که با تمام اجزای موجود بتواند هارمونی و تناسب خود را حفظ کند.

رنگ پرده ها، دیوار و تمام عناصری که در اتاق ها یافت می شوند، به گونه ای سحرآمیز و بسیار زیبا در کنار هم قرار گرفته اند. به همین دلیل هنگام ورود، با فضایی بسیار زیبا رو به رو خواهید شد.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

انواع اتاق های هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول 

Lilium Garden یکی از انواع اتاق های هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول است و حدود ۵۵ مترمربع مساحت دارد. یک سرویس خواب دو نفره در آن قرار دارد و تراسی با چشم انداز رو به دریا، به شما فرصت می دهد تا هنگام غروب روی تراس بایستید و شاهد غروب کردن خورشید باشید. حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، روزنامه رایگان و وای فای رایگان از جمله امکانات این اتاق به شمار می رود.

 Bedroom Corner Palace Suite فضایی حدود ۲۰۰ مترمربع به خود اختصاص داده است و از جمله بزرگ ترین و مجلل ترین اتاق های هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول به شمار می رود. وای فای رایگان، تلویزیون های صفحه تخت، مجهز بودن به ۳ اتاق خواب، فضای لوکس و بالکنی که چشم انداز رو به دریا دارد، از جمله امکاناتی است که می توان در این اتاق ها مشاهده کرد.

Superior Bosphorus View Room نیز فضایی در حدود ۳۴ مترمربع دارد و به امکاناتی مانند تراس اختصاصی، وای فای رایگان و تهویه مطبوع مجهز شده است.

موقعیت مکانی هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول 

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول در منطقه اروپایی شهر و بشیکتاش قرار گرفته است. کاخ دولما باغچه و تنگه بسفر از جذابیت هایی هستند که فاصله بسیار کمی با این هتل دارند. چندین مرکز خرید نیز در نزدیکی این هتل وجود دارد و به مسافرین و گردشگران این فرصت را می دهد تا هر زمانس که تمایل داشتند، برای خرید به خارج از هتل بروند.


بیشتر بخوانید: بخش آسیایی و اروپایی استانبول


اگر دوست دارید از سایز جاذبه های دیدنی شهر استانبول نیز دیدن کنید، به ایستگاه مترویی که در نزدیکی این هتل قرار گرفته است مراجعه کرده و با از طریق قایق هایی که در تنگه بسفر قرار دارند، خود را به این اثر دیدنی برسانید و تا جایی که امکان دارد، از تمام جاذبه های موجود در شهر دیدن کنید.

اغلب تورهایی که به گشت و گذار در شهر استانبول می پردازند، سفر خود را از تنگه بسفر و در نزدیکی هتل شروع می کنند. به همین دلیل به راحتی می توانید با صرف زمان بسیار کوتاهی به هر جایی که تمایل داشتید سفر کنید. در ضمن خوب است بدانید که فرودگاه استانبول با این هتل حدود یک ساعت فاصله دارد.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید