هرکسی که در آمریکای شمالی زندگی می‌کند، باید حتماً پارک ملی Banff را در Alberta کانادا ببیند. پارک ملی Banff به دریاچه‌های رنگارنگ سورئال، کوه‌های باشکوه و ماجراجویی‌های بی‌پایان در طبیعت معروف است. این پارک قدیمی‌ترین پارک ملی کانادا محسوب می‌شود. به عنوان یکی از شگفت‌انگیزترین مقاصد کوهستانی در جهان، پارک ملی Banff میراثی غنی در دل خود دارد. سالانه بیش از چهار میلیون نفر از سراسر جهان از این پارک دیدن می‌کنند.

در سال ۱۸۸۳ سه کارگر راه آهن یک چشمه آب گرم را در Banff پیدا کردند. همین اتفاق سرآغاز ایجاد پارک ملی Banff بود. چند سال بعد، امکانات دیگری به این منطقه اضافه شد و پارک ملی Banff، به‌عنوان اولین پارک ملی کانادا تاسیس شد. این پارک به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. چیزی که پارک ملی Banff را بسیار خاص می‌کند، دسترسی آسان و نزدیکی آن به حیات وحش رشته کوه‌های Rocky کانادا است. این پارک با مساحت بیش از ۶۶۰۰ کیلومتر مربع، مملو از دره‌های فوق‌العاده دیدنی، قله‌ها، جنگل‌ها، مراتع، یخچال‌های طبیعی و رودخانه‌های خروشان است. وقتی در پارک ملی Banff هستید، احساس می‌کنید که غرق در زیبایی‌های کوهستان شده‌اید و بیش از هر زمان دیگری به طبیعت نزدیک هستید.

اگر برنامه دارید که بهار و تابستان امسال از پارک ملی Banff بازدید کنید، می‌توانید از تورهای گردشگری اتوبوس‌های بدون سقف استفاده کنید. در این تورها سوار یک اتوبوس نوستالژیک و خاص می‌شوید و طبیعت اطراف را تماشا می‌کنید. برای رزرو این تورها، می‌توانید به آدرس www.pursuit.life/open-top-touringمراجعه کنید.

در این پارک می‌توانید الماس طبیعت کانادا را پیدا کنید و از نزدیک محو زیبایی آن بشوید. منظورمان همان Lake Louise است. وقتی سوار قایق در این دریاچه زلال و فیروزه‌ای رنگ هستید، احساس آرامش عجیبی وجودتان را فرا می‌گیرد. جاهای دیدنی و فعالیت‌های تفریحی پارک ملی Banff بی‌شمار هستند. فهرست زیر بعضی از جاهای دیدنی و فعالیت‌های تفریحی معروف پارک ملی Banff است:

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید