درباره برند دیفکتو

برند لباس دفکتو‌ (Defacto) در زمینه‌ پوشاک و مد فعالیت می کند. ihsan Ates بنیان گذار بلندپرواز برند دیفکتو، در سال ۲۰۰۳ این نام تجاری را تاسیس کرد. حالا پس از ۱۵ سال برند دیفکتو در کشور ترکیه در تولید لباس زنانه، مردانه، بچگانه،‌ کفش و اکسسسوری حرف های زیادی برای گفتن دارد و تمام ترک ها آن را می شناسند. DeFacto یک برند ترکیه ای پوشاک و اکسسوری مردانه و زنانه است. این شرکت یکی از محبوب‌ ترین شرکت‌ ها در ترکیه است که در تولید پوشاک با کیفیت بالا تخصص دارد و یکی از برند های پیشرو در صنعت مد ترکیه است.

مجموعه لباس‌ های دفکتو در هر کشور مطابق با فرهنگ محلی ساخته شده است. برند لباس دفکتو علاوه بر محصولات مد، نوآوری و تحقیق و توسعه را با خطوط تولید DeFacto Inova و DeFacto Eco انجام می‌ دهد. DeFacto اطمینان حاصل می‌ کند که محصولات این برند از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده و کیفیت بالایی دارند. لباس ها با استفاده از فناوری نانو ساخته می شوند که پوشیدن آنها را لذت بخش می‌ کند.

تاریخچه برند دیفکتو

تاریخچه برند دیفکتو

برند لباس دیفکتو طبق آخرین آمار سال ۲۰۱۸، بیش از ۳۰۰ شعبه در ۶۳ شهر ترکیه و ۱۱۳ شعبه در خارج از کشور دارد. برند دیفکتو بسیار سریع رشد کرد و در حال حاضر در ۱۹ کشور از جمله ایران، عراق، مصر، بلاروس، مراکش، آلبانی، گرجستان، روسیه، الجزایر، جمهوری آذربایجان، اردن، لبنان، قبرس، عربستان سعودی و… حضور دارد. در چند سال اخیر ارزش برند لباس دفاکتو تقریبا ۱۰ برابر شده است. تمام تلاش تیم دفکتو به خلق برندی باهوش، جسور، متناسب با مد روز و جوان منتهی شد. کسانی که این برند را انتخاب می‌کنند دنبال کننده مد و خریدهای به صرفه هستند.

برند دفکتو برای کدام کشور است

همراهی تیم طراحی با نیاز مشتری و روندهای مد و فشن دنیا، در کنار قیمت و کیفیت مناسب، منجر به رشد سریع این نام تجاری و قرارگیری آن در لیست ده برند برتر تجاری کشور ترکیه شد. مدیران و طراحان دفکتو خودشان را به دست مشتری و سلیقه‌ بازار سپردند. Ates در مصاحبه ای راز موفقیت و رشد سریع برندش در بازار را همین توجه به خواست بازار اعلام کرد. توجه به خواست مشتریان تا حدی است که DeFacto در هر فروشگاهی در دنیا محصولاتی بر اساس فرهنگ و سبک زندگی مردم آن کشور را عرضه می‌کند.

صاحب برند دفکتو کیست

صاحب برند دفکتو کیست

بنیان گذار دیفکتو معتقد است که برای رسیدن به رضایت مشتریان باید از طریق گوش دادن به درخواست آن ها و همچنین درک نیازهایشان،‌ مشتریان را خوشحال نگه داشت. تمام محصولات دیفکتو به این صورت طراحی و تولید می شوند. شاه کلید فقط خواست مشتری است. دفکتو همیشه به دنبال پیدا کردن مسیرهای ارتباط با جوانان است تا سلیقه آنها را بداند. همکاری این برند با افراد تاثیرگذار ترک در شبکه های اجتماعی یکی از راه هایی است که DeFacto برای رسیدن به مخاطب پیموده است. Ates علاقه شدیدی به خرید کردن دارد و مدعی است که لذت زنان از خرید را به خوبی درک می کند؛‌ زیرا خودش را جای مشتری تصور می کند. در خرید‌های شخصی خود نیز سعی می کند در انتخاب الگو، رنگ و جنس دقت نظر داشته باشد و قسمت های مختلف را در کنار هم تجسم کند.

او در مصاحبه ای گفته است:

«حتی پیش از ورود به دنیای مد و فشن به شیک بودن اهمیت زیادی می دادم؛ چون معتقدم لباس هر فرد منعکس کننده‌ شخصیت و روحیات او است.»

تمام این ویژگی های فردی باعث می شوند که او در مدیریت برند دفکتو کارآمدتر عمل کند.

ویژگی های برند دیفکتو

نکته های جالب زیادی درباره‌ مدیریت در شرکت دیفکتو وجود دارند. برای مثال به پیشنهاد Ates برای کارکنان (بخش ایجاد شادی) در این شرکت ایجاد شد. این بخش مسئول شاد نگه داشتن کارمندان است. Ates می گوید که کارمند شاد،‌ می تواند مشتری راضی را خلق کند. وظیفه‌ بخش شادی آموزش کارمندان برای زندگی سالم تر و شادتر است. این بخش کارمندان را با اصول زندگی شاد آشنا می کند،‌ آن ها را به تفریحات دسته جمعی می برد و حتـی برای مادران ساعت کاری منعطف تعریف می کند.

ویژگی های برند دیفکتو

شعب و سایت برند دفکتو

هدف DeFacto تبدیل شدن به یک فروشگاه زنجیره ای شناخته شده مد و فشن در تمام جهان است. محصولات برند دفکتو همین حالا نیز در آمازون و ای بی به فروش می رسند. مشتریان می توانند به جای خرید فیزیکی از طریق سایت دیفکتو محصولات مورد نظرشان را خریداری کنند،؛ اما متاسفانه ارسال آن ها به مناطق بسیار دور به صرفه به نظر نمی رسد.

آنلاین شاپ های بسیاری محصولات دفکتو را در دنیا عرضه می‌ کنند. بخشی از این موفقیت در عرصه‌ بین المللی به دلیل نوآوری ها و البته جذب شرکای خارجی توسط این برند است. Ates با درک درست از بازار توانست برند DeFacto را برجسته کند و به موفقیت های زیادی برسد.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید