غذای ویکتوریا بکهام

مدتی پیش دیوید بکهام اعلام کرد که رژیم غذایی ویکتوریا بکهام همسرش بسیار عجیب است؛ زیرا 25 سال است که فقط «ماهی و سبزیجات» می‌خورد! ستاره رئال مادرید همچنین به یاد می‌آورد تنها زمانی که همسرش از رژیم غذایی معمول خود منحرف شد، زمانی بود که چهارمین فرزندشان یعنی هارپر را باردار بوده است!

دیوید بکهام می گوید: «آن هم غذای بشقاب خودم بود که با هم تقسیم کردیم. آن شب یکی از شب‌های به یاد ماندنی بود و نمی‌توانم بهخاطر بیاورم که غذا چه بود؛ فقط می‌دانم که از آن زمان به بعد، دیگر آن را نخورده است و ویکتوریا بکهام تغذیه مشخص دارد

دیوید بکهام در ادامه گفت: متأسفانه من با کسی ازدواج کرده‌ام که در 25 سال گذشته، فقط یک نوع غذا را خورده است. از زمانی که ویکتوریا را ملاقات کردم، او فقط ماهی کبابی و سبزیجات بخارپز می‌خورد». پس از این ادعاها، برنامه غذایی ویکتوریا بکهام بررسی شد.

رژیم غذایی ویکتوریا بکهام

بیوگرافی ویکتوریا بکهام

ویکتوریا کارولین بکهام، معروف به «Posh Spice» یکی از اعضای سابق بزرگترین گروه دخترانه انگلیسی «Spice Girls» است. اگرچه حرفه موسیقی او به شهرتش کمک کرد؛ اما تلاش سخت او به عنوان یک کارآفرین و یک طراح مد است که او را به پنجاه و دومین زن ثروتمند در بریتانیا و یکی از 100 زن قدرتمند در جهان تبدیل کرده است.

ویکتوریا بکهام نه تنها یک هنرمند پاپ است؛ بلکه یک کارآفرین، طراح مد و همچنین نویسنده دو کتاب پرفروش نیز می‌باشد. او صاحب موفق لاین شلوار جین، عطر، کلکسیون عینک آفتابی و لباس‌های شیک، در جه یک و گران قیمت نیز است که ستاره‌هایی مانند گوئینتپالترو و کامرون دیاز از آن‌ها استفاده کردند.

راز زیبایی ویکتوریا بکهام

خود ویکتوریا بکهام در مصاحبه ای جدید، درباره رژیم غذایی سخت خود توضیح داده است که از چربی‌ های سالم زیاد استفاده می‌کند: ماهی، آووکادو، آجیل و از این قبیلقد و وزن ویکتوریا بکهام 163 سانتیمتر و 45 کیلوگرم است.

رژیم غذایی ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام در جوانی و زمان حال، به طور منظم الکل می‌نوشد؛ مگر اینکه دلیلی برای عدم مصرف داشته باشد. ویکتوریا معتقد است که در انجام هر کاری بسیار افراطی است: خوردن، ورزش کردن، نوشیدن یا ننوشیدن.

ویکتوریا بکهام و لاغری او، به رژیم‌غذایی سالم و سبک زندگی فوق‌العاده‌اش مربوط است. در واقع سبک زندگی منظم باعث می‌شود که او احساس «قدرت» کند. او همچنین درباره برنامه ورزشی خود گفته است که شامل پیلاتس، دویدن در سربالایی روی تردمیل و وزنه‌برداری شدید می‌باشد.

این زوج اولین بار در سال 1997 ملاقات کردند. زمانی که دیوید برای منچستریونایتد بازی می‌کرد و ویکتوریا یکی از اعضای گروه موسیقی «اسپایس گرلز» بود. آنها در سال 1999 ازدواج کردند و دارای چهار فرزند هستند: بروکلین، رومئو، کروز و هارپر.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید