تاریخ عرضه هدفون بی سیم کیم کارداشیان و بیتس

کیم کارداشیان با شرکت بیتس (متعلق به اپل) همکاری کرده است. محصول مشترک آنها هدفون‌های بی‌سیم با طراحی انحصاری کیم کارداشیان می‌باشد که با الهام از پوست انسان و به منظور مطابقت بیشتر با رنگ بدن، در سه رنگ خنثی عرضه می‌شود. جدیدترین سرمایه‌گذاری کیم کارداشیان در روز سه‌شنبه، ۱۶ آگوست در دسترس خواهد بود. همکاری او با Beats Fit Pro، روی سه هدفون بی‌سیم است که هر کدام با دست در پالت رنگی خنثی کیم کارداشیان نقاشی شده‌اندقیمت هدفون بی سیم بیتس و کیم کارداشیان ۲۰۰ دلار است.

Beats x Kim برای خرید، در Apple.com/kim در 16 آگوست موجود می‌شود. از 17 آگوست، این همکاری در تعداد محدودی درمکان‌های منتخب فروشگاه اپل، نمایندگی بیتس و نمایندگی‌های فروش مجاز انحصاری در دسترس خواهد بود.

هدفون های بیتس کیم کارداشیان
طراحی
هدفون بیتس فیت پرو توسط کیم کارداشیان

Beats Fit Pro با طراحی کیم کارداشیان، جزو بهترین هدفون های بیتس است و در سه رنگ خنثی با سه نام تولید شده است:

  • Moon (روشن)
  • Dune (متوسط)
  • Earth (تیره)

آنها مناسب افرادی هستند که مانند کیم کارداشیان، همیشه در حال فعالیت می‌باشند. به طور سنتی، اکثر لوازم الکترونیکی مصرفی در رنگ‌های پیش فرض سیاه و سفید هستند؛ اما کیم می‌خواست از ویژگی‌های خنثی جهانی استفاده کند؛ زیرا هدفون‌ها واقعا اکسسوری روزمره و مهمی هستند.

زیبایی‌شناسی مینیمالیست کیم ‌کارداشیان، هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد: از برند Skims گرفته تا لاین مراقبت از پوست Sknn که به تازگی توسط کیم کارداشیان راه‌اندازی شده است. او همیشه یک راهی برای ساده طراحی کردن محصولات روزمره پیدا کرده است.

Beats x Kim قرار است طراحی و عملکرد را با هم ترکیب کند؛ مانند یک کمد لباس که به طور یکپارچه با هر چیزی که می‌پوشید ست می‌شود. این مفهوم از عشق کیم به پالت‌های رنگی خنثی زاده شد؛ اما همچنین می‌خواست نشان دهد که فناوری نیز به اندازه لباس، بخشی از استایل ‌و سبک است.

کیم کارداشیان و بیتس
صحبت های
کیم کارداشیان درباره همکاری با کمپانی beats by dre

کیم کارداشیان درباره این همکاری به مجله vouge گفته است: «همکاری من با beats زمانی اتفاق افتاد که Beats fit Pro رو پیداکردم، از اونا استفاده کردم و واقعا بازی روی عوض کردن! بعدش با خودم فکر کردم که خب، چقدر خوب می‌شد اگه می‌تونستم هدفونی پیدا کنم که رنگ‌های طبیعی‌تر دارن. از اونجایی که هر روز از هدفون استفاده می‌کنم، می‌خواستم مناسب من باشن و تاحالا هیچ وسیله تکنولوژی (به خصوص هدفون) ندیدم که رنگ‌های خنثی داشته باشه.

یه آرتیست پیدا کردم که می‌تونست هدفون رنگ کنه. بعدش فکر کردم که خب، بهتره یه راست پیش شرکت بیتس برم و بهشون نمونه‌هایی رونشون بدم که فقط برای سرگرمی رنگ شده بودن. اونا تاحالا هیچ محصولی شبیه به این رو بیرون نداده بودن. من فقط ایده خلاقانه‌ و پلت رنگ‌هام رو به برندی دادم که همیشه براش ارزش قائل بودم و دوسش داشتم.

هدفون بیتس کیم کارداشیان
با
هم به توافق رسیدیم. در واقع اونا منظور من رو به درستی متوجه شدن. هیچی بهتر و خوشحال‌کنندهتر از این نیست که محصول نهایی رو ببینی و دقیقا همونی باشه که می‌خواستی. من فقط می‌خوام که مردم بفهمن این یه اکسسوری فشن هم هست که همیشه قابل استفاده‌ هستش و خیلی کاربردیه.

از طرفی لازم نیست که حتما رنگ‌های تند داشته باشه یا با هر چیزی که می‌پوشین ست باشه. این هدفون خودش رو نشون میده. فرقی نمی‌کنه که با fit Pro دارین به موزیک گوش می‌کنین یا صحبت می‌کنین،‌ کار می‌کنین یا می‌دویین. به نظر من زندگی خیلی شلوغه؛ برای همین بقیه چیزا باید ساده باشن».

بیتس فیت پرو کیم کارداشیان

کیم کارداشیان با الهام از خط تولید SKIMS خود این هدفون‌ها را منتشر کندطرفداران بیتس و کیم طراحی ظریف هدفون را دوست دارند و فکر می‌کنند که محصولات رنگ پوست، محصول بزرگ بعدی در فناوری خواهند بود

او می‌گوید: «می‌خواستم از این ایده که هدفون‌ها باید رنگارنگ باشند تا هویت داشته باشند، فاصله بگیرم». یکی از کاربران توییتر تصاویری را از Beats Kim Kardashian منتشر کرد و نوشت: «در آستانه افزایش چشمگیر محصولات فناوری به رنگ پوست هستیم؛ زیرا مردم از محصولات خاکستری متالیک خسته شده‌اند». 

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید