لوازم آرایشی Rhode

آیا می‌دانستید که Hailey Biber هم به جمع صاحبین برند شخصی پیوسته‌ است؟ این مدل مشهور، اکنون صاحب محصولات مراقبت پوستی به نام Rhode است که به تازگی و در 15 June روانه بازار شد. یکی از بزرگترین ترندهای زیبایی سال 2022، توسط Hailey Biber شکل گرفت. او با به اشتراک گذاشتن پست های اینستاگرامی، پوست درخشان و‌ بی‌نقص خود را به نمایش می‌گذارد. همه چیز از دونات لعابدار glazed dounat شروع شد! او این نوع پوست را شبیه به «دونات لعابدار» نامید! اگرچه Hailey Biber با این اصطلاح، بدون شک توجه همه را به خود جلب کرد؛ اما خودش می‌گوید:

«من فقط سعی کردم پوست براق را توصیف کنم و فکر نمی‌کنم یک اصطلاح اختراع کرده باشم. به نظرم درخشندگی و لعابدار بودن پوست، یک چیز جا افتاده در دنیای مراقبت از پوست است.»

Hailey Biber عاشق پوست لعابدار و براق است و هرگز دوست ندارد بدون چنین پوستی به رختخواب برود. او وقتی به‌ پوست لعابدار فکر می‌کند، تنها چیزی که به ذهنش می‌رسد یک دونات لعابدار است.

حالا Hailey Biber روتین مراقبت از پوست خود را از طریق محصولات Rhode به تمام دنیا معرفی کرده است. او مدت‌ها منتظر بود تا Rhode (رُد تلفظ می شود که در اصل نام میانی خودش است) را تولید کند. این مدل 25 ساله مهارت‌ بسیار چشمگیری در تبلیغات برند زیبایی خود دارد.

محصولات Rhode

Rhode skincare تنها با سه محصول شروع کرده است:

  • سرم آبرسان «peptide glazing fluid»
  • کرم مرطوب‌کننده «barrier restore cream»
  • ترمیم‌کننده لب «peptide lip treatment»

این همان روتین پوستی ساده است که یکی از مشهورترین مدل‌های جهان استفاده می‌کند. Hailey Biber می‌گوید: «هدف اصلی Rhode beauty این است که از هر چیز، بهترین‌ نوع آن را ارائه کند. یک مرطوب کننده واقعاً خوب، یک سرم آبرسانی واقعاً عالی و یک محصول واقعاً خوب برای لب».

Rhode skincare Hailey

همانطور که از یک سوپر مدل انتظار می‌رود، او این فلسفه را به نحوه لباس پوشیدن خودش تشبیه می‌کند. «من اعتقاد دارم که باید در کمد لباس، فقط لوازم ضروری نگهداری کنید. به همین خاطر معتقدم که در زمینه مراقبت از پوست هم، فقط باید محصولات ضروری تهیه شود».

پایه محصولات آرایشی Hailey Biber

این روزها افراد مشهور تقریباً هر ماه، یک برند آرایشی بهداشتی روانه بازار می‌کنند! یکی از سوالاتی که Hailey Bieber احتمالاً با آن روبرو خواهد شد، این است که آیا او‌ هم به خاطر منافع مالی وارد دنیای مارکتینگ و محصولات بهداشتی شده است؟ در کمال تعجب باید بگوییم که قیمت تمام محصولات Rhode، حدود 30 دلار و کمتر است و در مقایسه با محصولات زیبایی سایر افراد مشهور، این قیمت بسیار مناسب است. فرمول محصولات Rhode هوشمندانه است. پوست شما را تغذیه می‌کند تا فوراً مرطوب و خوشمزه شود! در عین حال ظاهر و حس پوست را به مرور زمان بهبود می‌بخشد.Hailey Biber توضیح می‌دهد که اکثر محصولات Rhode وگان، بدون گلوتن و عطر است. همچنین مملو از مواد مورد نیاز پوست همچون «پپتیدها، نیاسینامید و اسکوالان» می‌باشد و کاملاً روی سلامت و آبرسانی پوست تمرکز دارند.

او می‌گوید: «من کسی هستم که زیاد سفر می‌کنم و دوست دارم وسایل ساده و ضروری همراه خود داشته باشم. برای همین به محصولاتی نیاز‌ داشتم که واقعاً خوب کار کنند.»

محصول اصلی و مورد بحث Rhode skincare Hailey، یک سرم مرطوب‌کننده است که ادعا می‌کند پوست را لعابدار خواهد کرد. Hailey Biber درباره آن می‌گوید: «ما به طور خلاصه آن را «لعاب» می‌نامیم. این محصول به سبکی سرم نیست؛ اما از طرفی مرطوب‌کننده هم نیست. من می‌خواستم کاری کنم که محصول احساس و بافت جدیدی داشته باشد. این محصول صبح، ظهر و شب همراه من است. من شب‌ها روی آن، یک لایه کرم مرطوب‌کننده استفاده می‌کنم. این دو را در کنار هم دوست دارم. همچنین باید بگویم که آن‌ها به عنوان پایه آرایشی، عالی عمل می‌کنند.»

 

دیگر محصول Rhode یک نوع ترمیم کننده لب است که در سه نوع ارائه می‌شود: بدون عطر، هندوانه و کارامل نمکی که مورد علاقه Hailey است. با اینکه سایر محصولات این برند بدون عطر هستند؛ اما Hailey Biber اعتراف می‌کند که برای درمان لب، قانون خود در مورد افزودن رایحه را زیر پا گذاشته است. دلیلش هم این است که فکر می‌کند یک حس بسیار نوستالژیک در محصولات معطر لب‌ وجود دارد.

Rhode beauty

اگرچه تعداد محصولات Rhode کم است؛ اما آن‌ها برای جهانی شدن تولید شده‌اند. Hailey Bieber می‌گوید: «واقعاً می‌خواستم تا جایی که می‌توانم، برندم را در دنیا مطرح کنم. فکر می‌کنم که این محصولات، می‌توانند برای انواع پوست کار کنند. برای پوست خشک عالی است؛ زیرا بر هیدراته کردن متمرکز است. حتی اگر پوست چرب و مستعد آکنه هم دارید، هیدراته شدن مرحله‌ای است که نباید از آن چشم پوشی کرد. بسته‌بندی محصولات مینیمالیست است و به گونه‌ای طراحی شده که احساس زنانه یا مردانه بودن نداشته باشد. من هر وقت درباره Rhode صحبت می‌کنم، همه از آن استقبال می‌کنند. می‌خواهم همه و همه احساس کنند که این محصولات برای آن‌ها هم مناسب است».

درباره برند Rhode by Hailey Bieber

طرفداران Hailey Bieber از مدت‌ها قبل می‌دانستند که این برند در حال ساخت است. Hailey دوست دارد نظرات و انتقاد سازنده را از سوی زیبایی شناسان، متخصصان پوست و حتی دوستان و خانواده اش دریافت کند. او می‌گوید: «من آدم انتقادپذیری هستم و آن را به خوبی قبول می‌کنم و از آن‌ها در آینده برای برندم استفاده می‌کنم.» در واقع او خودش را برای شنیدن حرف‌های مصرف‌کنندگان آماده کرده است. Hailey Bieber در یک مصاحبه در مورد تجربه خود در راه اندازی این برند و آنچه می خواست بدست آورد صحبت کرد. او اعتراف کرد که به سراغ چندین کارآفرین زیبایی از جمله: Jen Atkin، بنیانگذار Ouai و Charlotte Palermino  بنیانگذار Dieux و البته غول بزرگ، Kim Kardashian رفته است تا از تجربیات آن ها استفاده کند.

Hailey Bieber همچنین فاش کرد که در طول تحقیقات و برای اطمینان از تولید محصولاتی که واقعاً مورد نیاز است، دست به هر کاری زده است. او می‌گوید: «کلی محصولات مراقبت از پوست سفارش می‌دادم. هر چیزی که فکرش‌ را کنید، گران تا ارزان را امتحان می‌کردم. متوجه شدم که بهترین و واقعی ترین محصولات، انواع مقرون به صرفه هستند.»

Rhode حداقل 1٪ از فروش خود را به حمایت از زنان نیازمند و خانواده های آن‌ها اهدا می‌کند. در حال حاضر Rhode در دسترس مصرف‌کننده است.‌ باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا پوست مصرف‌کنندگان، شبیه به دونات لعابدار می‌شود یا خیر!

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید