امسال دهمین سالگرد هفته مد House of iKons لندن است که سال نو را با جشنی از مد، هنر و موسیقی آغاز می کند. یک رویداد مد هیجان انگیز برای برخی از بهترین طراحان پیشرو در دنیای مد. «اتحاد دنیای خلاقیت زیر یک سقف: مد، زیبایی، خلاقیت، هنر، VR و تنوع» House of iKons همیشه از ارائه فرصت‌ها به همه خلاقان از هر پیشینه و سنی افتخار می‌کند. طراحانی که در 10 سال گذشته طرح‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند، توانسته‌اند یک نشان جهانی از خود ثبت کنند.

در طول برگزاری هفته‌های مد خطوط هوایی که به کشورهای مقصد می‌روند، خودشان یک فشن شو زنده هستند. سوپر مدل‌ها بعد از هفته مد نیویورک وسایل‌شان را جمع می‌کنند و از آمریکا به اروپا پرواز می‌کنند تا یک ماه سخت، پر استرس و پرکار را پشت سر بگذارند. Nina Agdal سوپر مدل ۲۶ ساله و مدل ویکتوریا سکرت از جمله اولین کسانی بود که امسال در اینستگرامش درباره تاثیر منفی رویدادهایی اینچنین روی سلامت روانش صحبت کرد و درد و دلش باز شد. او از یک شب قبل از شروع هفته فشن نیویورک به خاطر استرس زیاد دچار حمله عصبی شد. البته باید این پرکار بودن را مساوی درآمد بالای مدل‌ها در این رویدادها هم دانست. بیشتر مدل‌ها در این چند هفته برای چندین برند مختلف کت‌واک‌ می‌کنند.

کت واک House of iKons

نمایش‌های زنده هفته مد House of iKons لندن روزانه توجه بیش از 1000 نفر را به خود جلب می‌کند و مشتریان خصوصی، خریداران، فروشگاه‌های بزرگ، بوتیک‌ها و همچنین مهمانان مشهور در آن حضور دارند. از طرفی طراحان شرکت‌کننده، توانسته‌اند در سراسر جهان دیده شوند و با افراد مشهوری مانند Jennifer Lopez ،Katy Perry، Michelle Obama، Beyonce و بسیاری دیگر از افراد معروف در سراسر جهان کار کنند و همچنین در رسانه‌های اجتماعی و مطبوعات مختلف دیده شوند. این طراحان از میان فشن‌شوها برای طراحی لباس فیلم‌های بلند نیز انتخاب شده‌اند.

در این فصل نیز House of iKons در فشن شوهای خود به جشن گرفتن و تنوع در مدل‌های خود با هر سن، ظاهر، قد و سابقه‌ای از سراسر جهان ادامه داد. درواقع استانداردها را به عنوان رهبران بازار تعیین کرد و از فشن‌شوهای دیگر در دنیا پیروی نکرد! این رویداد در Leonardo Royal Hotel London Tower Bridge در قلب شهر لندن در روز شنبه 17 فوریه 2024 برگزار شد.

مجله پُل نیز به عنوان اولین رسانه فارسی‌زبان، بار دیگر در هفته مد لندن 2024 به عنوان Media partner حضور پیدا کرد و گزارشی از این رویداد برای شما مخاطبان عزیز تهیه شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد نحوه حضور طراحان ایرانی و معرفی برند خود در هفته‌های مد آینده و برخورداری از تخفیفات ویژه از سوی مجله پُل، با ما در ارتباط باشید. 

House of iKons در فشن ویک لندن

همچنین «زهرا توماری» مدير گالری Swan Art که به عنوان نقاش هنرمند، از طرف مجله پُل به هفته مد لندن دعوت شده بود، تصميم گرفت برای قدردانی از مجله پُل بابت این دعوت و افتخار حضورش در اين مراسم، پرتره خانم Savita Kaye مديرعامل House of iKons را نقاشی کند كه با استقبال بسيار باشكوهی از طرف اين مجموعه همراه بود. زهرا توماری سه هفته به طور تمام وقت روی این نقاشی با تكنيك مدادرنگی كار كرد. او توانست يك روز قبل از مراسم، نقاشی را تمام كند و در دهمين سالگرد مراسم House of iKons از طرف گالری Swan Art و مجله پُل به خانم Savita Kaye هديه دهد. عشق و قدردانی فراوان هنگام اهدای این هديه، بسيار دلنشين و فراموش‌نشدنی بود.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید