معرفی برند ایوروشه

ایوروشه (تلفظ صحیح فرانسوی: ای-و-قوشِ Yves Rocher) یک برند پیشگام آرایشی و بهداشتی فرانسوی است که به خاطر طبیعی بودن طرفداران بسیاری دارد. مادر طبیعت همیشه بهترین ها را برای شما در نظر دارد. محصولات گیاهی ایوروشه محبوب‌ ترین در فرانسه و کاناداست. برند ایوروشه ادعا می‌ کند که محصولاتش مواد مضری مانند پارابن، سیلیکون، رنگ مصنوعی و… را ندارد و بیش از ۹۰ درصد از ترکیبات هر محصول ریشه‌ طبیعی و اورگانیک دارند.

پایه ‌های محصولات این شرکت از همان ابتدا برمبنای گیاه شناسی و فرمولاسیون‌ های خاص آن‌ها بنا شده است. برخی منتقدان آرایشی در مورد برند ایوروشه می گویند: «زنانی که از این محصولات استفاده می کنند، نقطه‌ مقابل سبک خواهران کارداشیان در آرایش هستند و به طبیعی بودن علاقه‌ زیادی دارند.» البته محصولات این شرکت فقط مختص خانم ها نیستند. در فروشگاه های این برند می ‌توانید محصولات متنوع آرایشی و بهداشتی مخصوص آقایان مانند افترشیو، ادکلن، شامپو بدن و… را نیز بیابید.

بهترین محصولات ایوروشه

دکور فروشگاه ها و بسته بندی محصولات برند ایوروشه حس خوب شادابی، سلامت و طبیعی بودن را به شما منتقل می‌ کنند. تنوع محصولات این برند بسیار بالاست. انواع محصولات آرایشی ایوروشه فرانسه و مراقبت از پوست و مو در این فروشگاه ها پیدا می‌شوند. این برند دسته بندی عطرهای خاص خودش را دارد. رایحه‌ برخی از آن ها واقعاً بهشتی هستند. اگر اهل مسافرت کردن هستید، می توانید محصولات کوچک تراول سایز را در شعب ایوروشه پیدا کنید. یک پوست خوب به نظافت نیاز دارد. برای بهتر کردن حال پوست تان باید به پاکیزه نگه‌ داشتن آن توجه کنید.

بهترین محصولات ایوروشه

لوازم بهداشتی ایوروشه همچون صابون ایوروشه، یکی از بهترین‌ گزینه ها برای خرید محصولات طبیعی تمیزکننده‌ پوست است. جلوگیری از پیری نیز برای افراد بسیار اهمیت دارد. در این مورد هم می توانید به محصولات ضد چروک ایوروشه اعتماد کنید. سرم ‌های آنتی اکسیدان یکی از محبوب‌ ترین محصولات آن ها هستند. نمی‌ توان در مورد تمام محصولات این مارک نظر دقیقی داد؛ اما به هر حال این یک برند اصیل است که سال هاست فعالیت می کند و مشتریان زیادی دارد. قبل از خرید حتماً در مورد جنس پوست و موی خود و مشکلات آن ها با مشاوران خرید ایوروشه صحبت کنید.

ایوروشه ساخت کدام کشور

در سال ۱۹۳۰ میلادی پسرکی در یکی از روستاهای فرانسه به نام La Gacilly به دنیا آمد. نام او را ایو گذاشتند. پدر او (آقای قوشه) یک کارگاه کوچک نساجی داشت. تمام اعضای خانواده در کنار هم در کلبه‌ چوبی میان باغ زندگی می کردند. پنجره های کلبه بزرگ بودند و نمایی ادغام شده از تپه های سرسبز و باغ‌ رنگارنگ داشتند. روستا آرام و بی استرس بود. پسرک تا ۱۴ سالگی به پدر و مادرش در نساجی کمک می کرد. تا اینکه پدر از دنیا رفت و کارگاه نساجی نیز بسته شد.

برند ایوروشه

تاریخچه برند ایوروشه

پسر یتیم که به طبیعت و گل های باغ پدری علاقه‌ بسیار داشت، ساعاتی از روز را کنار عطار روستا به آموزش می گذراند. او به مرهم های پوستی که عطار می ساخت علاقه مند شد. لمس طبیعت حال ایو را بهتر می کرد و غم از دست دادن پدر را از خاطرش می برد. او از طبیعت الهام می گرفت. اتاق زیر شیروانی که به ایو تعلق داشت، کم کم به یک لابراتوار کوچک تبدیل شد. این اقدام شروع تولید محصولات طبیعی آرایشی و بهداشتی برند ایوروشه بود.

ایو کم‌کم باغ پدری را به یک باغ گیاه شناسی تبدیل کرد و نام بوتانیک را برای آن انتخاب کرد. باغ پدری ایو همچنان پابرجاست. بیش از هزار گونه گیاه مختلف از سراسر دنیا در این باغ کاشته‌ شده اند. در حال حاضر امکان بازدید حضوری رایگان از این باغ زیبا در فرانسه مهیاست. از پاریس تا این روستای زیبا حدود ۳ ساعت با قطار راه است. وقتی به آنجا برسید حس می‌کنید به طبیعت متصل شده اید. ریتم زندگی در اینجا آهسته و آرامش بخش است و روستا هنوز هم فضای آرام و دور از استرس دارد.

صاحب برند ایوروشه

مدتی مدیریت برند ایوروشه به دست پسر ایو سپرده شد، اما او در یک سانحه از دنیا رفت. پس از این حادثه ایو دوباره به مدت ۲ سال سکان دار شرکتش بود. بعد از دو سال نوه‌ ایو یعنی بریس (Bris Rocher) مدیر شرکت شد. ایو در دسامبر ۲۰۰۹ در سن ۷۹ سالگی بر اثر سکته‌ مغزی درگذشت و از آن زمان تا کنون بریس مدیریت امپراطوری ایوروشه را در دست دارد. ایو را در روستای La Gacilly به خاک سپرده اند. جالب است بدانید که ایو بین سال های ۱۹۶۲ تا ۲۰۰۸ میلادی شهردار روستای محل تولدش بود و در میان مردم این روستا محبوبیت زیادی داشت. البته بریس نیز محبوبیت پدربزرگش را به ارث برده است.

لوازم آرایشی ایوروشه Yves Rocher

معرفی تمام محصولات ایوروشه

اولین محصول ساخته شده توسط ایو یک کرم دست و صورت با خاصیت تسکین دهندگی بود. او تصمیم گرفت محصولش را از طریق آگهی در مجله‌ Ici Paris بفروشد. محصولات از طریق پست برای مشتریان فرستاده می‌شدند. رضایت بین مشتریان بالا بود و فروش هر روز بیشتر می شد. روزها در باغ پدری و شب ها در اتاق زیر شیروانی سپری می شد. ۳ سال به همین منوال گذشت تا ایو توانست اولین فروشگاه خود را تاسیس کند. در سال ۱۹۵۹ میلادی برند ایوروشه به طور رسمی تاسیس شد. کمتر از یک دهه بعد محصولات او به کشورهای دیگر هم صادر می شدند. حالا این برند در بیش از ۸۰ کشور حضور دارد.

شعار برند ایوروشه

شعار این کمپانی «با هم برای یک ردپای مثبت» است. از آنجایی که برند ایوروشه خود را به طبیعت مدیون می داند تا به حال بیش از ۱۰۰ میلیون راس درخت در تمام دنیا کاشته است. بخشی از سود شرکت نیز صرف حفاظت از گونه های گیاهی در معرض انقراض می شود. هر سال این کمپانی یک مسابقه‌ عکاسی بزرگ با موضوع طبیعت تدارک می بیند تا ضرورت محافظت از طبیعت را بیشتر یادآوری کند. بنیان گذار برند ایوروشه قبل از مرگش اعلام کرد که محصولات این شرکت روی حیوانات آزمایش نمی شوند؛‌ اما بریس تاکنون صحبتی در این باره نکرده است. ایو معتقد بود که زن و طبیعت دو مورد از داشته های با ارزش این شرکت هستند. حمایت از زنان فعال در حوزه‌ محیط زیست یکی دیگر از فعالیت های این شرکت است.

خرید از نمایندگی ایوروشه

خرید از نمایندگی ایوروشه

10 درصد از فروش کل شرکت به صورت دیجیتالی است. شما می توانید توضیح محصولات و آخرین تخفیف ها را در سایت رسمی ایوروشه مشاهده کنید. برای خریدهای آنلاین بالای ۴۰ دلار نیازی به پرداخت هزینه‌ حمل و نقل نخواهد بود. شعب ایوروشه در استانبول بسیار زیاد و در دسترس هستند. می توانید مغازه های این برند را در متروسیتی، نیشانتاشی، فروم استانبول، هیستوری، وادی استانبول، اکسس استانبول، آکوآ فلوریا، بی اوغلو، بیلیک دوزو، کادی کوی، اوسکودار، تپه ناوتیلوس، بشیکتاش، ایوپ، مارمارا پارک، مال تپه، شیشلی، هیلتون و… پیدا کنید. شعب این برند از ساعت ۱۰ صبح فعالیت خود را آغاز می کنند و کاتالوگ محصولات ایوروشه در آنها به طور کامل موجود است.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید