جی‌جی حدید بلوند و جذاب همه جا هست! نمایش‌های هفتگی مد، مهمان ویژه برنامه‌های معروف، مراسم‌های فرش قرمز، جلد مجلات مشهور و بیلبوردهای غول‌پیکردر بزرگ‌ترین شهرهای جهان. البته حتی اگر تا به حال اسم او راهم نشنیده‌ باشید، حداقل یکی دو بار عکس او در اینستاگرام و اینترنت به چشم‌تان خورده است. بین نگاه نافذ و شخصیت خاکی این دختر اشراف زاده، یک شکاف بزرگ وجود دارد. کسانی که با او از نزدیک در ارتباط بوده‌اند، کاملا این موضوع را تایید می‌کنند. اما جی جی حدید کیست؟ چرا به طرز باورنکردنی این سوپراستار خاص و بین‌المللی در همه‌جا دیده می‌شود؟

زندگینامه جی جی حدید

جلینا نورا جی جی حدید (متولد 23 آوریل 1995) یک مدل، شخصیت تلویزیونی و کارآفرین آمریکایی است. او در طول حرفه خود، روی جلد مجلات مشهور ظاهر شده است. همچنین در کمپین های تبلیغاتی برندهای بزرگ حضور داشته است. حدید یکی از پردرآمدترین مدل‌های جهان است و در سال 2018 توسط مجله فوربس در رده هشتم پردرآمدترین مدل‌ها قرار گرفت. یک موضوعی است که شاید کمی او را از دیگر سلبریتی‌ها متمایز کند.

برخلاف اکثر افراد مشهور که خودساخته هستند و کودکی سختی را تجربه کرده اند، جی جی حدید در یک قصر به دنیا آمده است! این مدل خوش استایل با ۱۷۸سانتی متر قد! نه تنها کاپیتان تیم والیبال بوده و اسب‌سوار قابلی هم است. بلکه در دنیای مد هم رقبای انگشت شماری دارد و قابل مقایسه با هیچکس نیست.

جی جی حدید در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. پدر او، محمد حدید، یک توسعه دهنده املاک فلسطینی-آمریکایی است و مادرش، یولاندا حدید، یک مدل سابق هلندی-آمریکایی است. بنابراین این دختر زیبا و متفاوت، دختر یکی از ثروتمندترین و مشهورترین معماران و سازنده‌های ملک در لس‌آنجلس، یعنی محمد حدید است. جی جی یک رگه خاورمیانه‌ای از پدر فلسطینی‌اش به ارث برده و یگ رگه اروپایی از مادر هلندی‌اش.

جی جی حدید

بیوگرافی جی جی حدید و بلا حدید

جی جی حدید دو خواهر و برادر کوچکتر به نام بلا و انور هم دارد که مانند خودش در حرفه مدلینگ فعالیت می‌کنند. بلا حدید هم اگر بیشتر از خود جی‌جی موفق نباشد، صدرصد کمتر هم نیست.‌زیرا شانه به شانه یکدیگر پرچمدار صنعت مد هستند و در کت واک ها می‌درخشند. البته فراموش نکنید که امپراطوری حدید بزرگتر از این حرف‌هاست. جی‌جی، بلا و انوار، دو خواهر ناتنی بزرگتر دیگر هم از ازدواج اول‌ پدرشان دارند. آنها یک جمع پنج نفره از خواهرو برادرهای ثروتمند و خوش شانس تشکیل داده‌اند!

برخلاف انتظار عموم، او به اصلیت عرب و فلسطینی بودن خود افتخار می‌کند. یعنی درمورد نقش مهمی که هویت او همیشه در زندگی‌اش ایفا کرده‌، بسیار صریح و قاطع صحبت می‌کند. این سوپر مدل اخیرا درباره این موضوع صحبت کرده و گفته: «فلسطینی بودن من، زندگی من را بسیار غنی کرده است. من فکر می کنم که بزرگ شدن میان این همه فرهنگ، سنت و غذاهای لذیذ عرب، بر روی شخصیت من تأثیر قابل توجهی گذاشته است. باعث شده است که متوجه شوم، وجود هر حقیقتی در زندگی انسان ارزشمند است.»

مدلینگ جی جی حدید

شاید تعجب کنید که این مدل جوان به خاطر چهره بی نقص و متفاوتی که دارد، فعالیت حرفه‌ای خودش را از سن دوسالگی شروع کرده است! حدید در سن دو سالگی توسط پل مارسیانو، یکی از بنیانگذاران Guess، کشف شد. او در آن زمان برای کمپین های تبلیغاتی Guess Kids مدلینگ می کرد. بله، مارچیانو طراح برند آمریکایی Guess اولین کاشف استعدادهای کم نظیر جی‌جی است. او از چهره کودکانه و دوست داشتنی او در تبلیغات پوشاک و اکسسوری استفاده کرد.

اولین قرارداد حرفه‌ای جی‌جی بعد از فارق التحصیلی از دبیرستان و در سن ۱۷ سالگی هم با همین برند امضا شده است. در سال 2013 حدید با IMG Models قرارداد امضا کرد و به طور حرفه ای وارد دنیای مدلینگ شد. او به سرعت در این صنعت مطرح شد و در سال 2014 در لیست 50 مدل برتر از دید وب سایت Model.com انتخاب شد. بلافاصله بعد از فارق‌التحصیل شدن از دبیرستان و قدم گذاشتن در دنیای مد، تمام امپراطوری‌های برندهای لوکس و شماره یک جهان برای قرارداد بستن با او سر و دست شکستند!

در عرض یکسال، نامش در لیست ۵۰ مدل برتر دنیا قرار گرفت و بعد از ۴ سال فعالیت، جلد ۳۵ مجله مشهور دنیا را تحت سلطه عکس‌ها و ژست‌های بی‌نظیر خودش درآورد. کارنامه کاری هیچ مدلی بدون حضور روی جلد مجله vouge کامل نیست. اما جی‌جی خیلی زودتر از مدل‌های دیگر و قبل از سن ۲۵ سالگی به این موفقیت رسید که در نوع خودش نوعی رکورد محسوب می‌شود. در اصل در سال ۲۰۱۳ بود که در اولین هفته مد نیویورک حاضر شد.

برای برند Desigual بر روی صحنه رفت و همه نگاه‌ها را به قدم زدن مقتدرانه خود خیره کرد. از همان ماه هم عکسش روی جلد مجلات رفت. سپس پیشنهادها یکی پس از دیگری از راه رسیدند و اینگونه بود که به یکی از پرکارترین و گران‌قیمت ترین مدل‌های جهان تبدیل شد. اصلا اغراق آمیز نیست که بگوییم این جی‌جی نبود که به خاطر همکاری کردن با برند‌های لوکس شناخته شد، بلکه برعکس!

بیوگرافی جی جی حدید

این برندها بودند که به خاطر چهره خاص جی‌جی توانستند توجه‌ها را بیشتر از قبل به سوی خود جلب کنند. Tommy Hilfiger، Reebok، Maybelline، مایکل کورس و ورساچه از برندهای معروف و بین‌المللی هستند که جی‌جی را به عنوان چهره اصلی و سفیر خود انتخاب کرده‌اند. حتی با همکاری Tommy Hilfiger خط تولید لباس‌های این برند، با طراحی شخصی جی‌جی هم راه اندازی شده است. حدید در سال 2016 خط تولید لباس خود به نام “Gigi x Maybelline” را راه اندازی کرد.

او همچنین با برندهای دیگری مانند Tommy Hilfiger و Messi همکاری کرده است تا مجموعه های لباس و کفش خود را طراحی کند. باند کت واک صورتی و رویایی برای قدم زدن مدل‌ها کجاست؟ صد در صد ویکتوریا سیکرت! درست هنگامی که به نظر می رسید جی‌ جی قله موفقیت را فتح کرده و امکان ندارد بیشتر از این بتواند بدرخشد، یک معامله بزرگ دیگر اضافه شد. در دسامبر سال 2015 بر روی صحنه پرزرق و برق ویکتوریا سیکرت خودنمایی کرد تا  تیم فرشته‌های باربی مانند این برند تکمیل‌ تر شود.

زندگی خصوص جی جی حدید

اطراف جی‌جی خیلی شلوغ نیست. او فقط با دوتا از محبوب ترین دختران هالیوود، یعنی کندال جنر و تیلور سویفت صمیمی است و علاقه ای هم ندارد تا دوستان نزدیک بیشتری هم داشته باشد. البته سوتفاهم نشود! این به‌خاطر غرور جی‌جی نیست که کسی را به زندگی‌خصوصی‌اش راه نمی‌دهد. بلکه دلایل قانع کننده‌ای برای این کارش دارد. جالب است بدانید که جی‌جی فقط و فقط یک قلب شکسته روی بدنش تتو کرده است. آن هم نماد دوستی‌اش با سه سوپرمدل دیگر، یعنی کندال جنر، کارا دلوین و هایلی بالدوین است. همین قلب به همه ثابت می‌کند که جی‌جی چه دوست وفاداری است!

او می‌گوید: «وقتی معروف می‌شوی، رفتارهای جدیدی از دوستانت سرمی‌زند! برای همین هم یاد می‌گیری که یک دوست خوب به هزارتا دوست معمولی که به آنها اعتماد نداری می‌ارزد. به خاطر اینکه همیشه سرم شلوغ است، خیلی از دوستانم را از دست داده‌ام. برای همین هم تغییر کردم. فقط کسانی را در اطرافم نگه داشتم که می‌دانند کجا هستم و وقتی برگردم با آنها تماس می‌گیرم.»

جی جی حدید و زین مالک

بیوگرافی جی جی حدید و همسرش

به نظر شما آیا چیز دیگری هم در این دنیا وجود دارد که این دختر خوشبخت بخواهد و نتواند داشته باشد؟  او تمام چیزهای دوست داشتنی را تحت سلطه خود قرار داده است! زیبایی، ثروت، شهرت و عشق. حتی اخیرا ژن بی‌نظیرش را تکثیر کرده و صاحب یک دختر شده است! جی‌جی حدید و خواننده استرالیایی، کودی سیمپسون، برای مدت دو سال با هم بودند. پس از جدایی از کودی سیمپسون، جی‌جی برای مدتی کوتاه با خواننده و بازیگر آمریکایی، جو جوناس، در ارتباط بود.

بعد از رابطه کوتاه مدتی که جی‌جی با «جوجوناس» بازیگر داشت و تنها به‌خاطر مشغله ‌های زیاد از یکدیگر جدا شدند! تصاویر جنجالی و دست در دست او و خواننده بریتانیایی-پاکستانی منتشر شد. رابطه او با عضو سابق گروه One Direction یعنی زین مالک برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ علنی شد. آنها در سال 2020 دختری به نام  «خای» شدند. اما متاسفانه رابطه شان در نهایت به جدایی ختم شد.

رابطه جی‌جی حدید و زین مالک یکی از شناخته‌شده‌ترین و مورد توجه‌ترین روابط در دنیای سلبریتی ها است. این دو نفر بارها در طول سال‌های اخیر در تیتر اخبار بوده‌اند. آن‌ها اولین بار در مراسم American Music Awards در همان ماه دیده شدند. در ژوئن 2016، گزارش‌هایی مبنی بر جدایی آن‌ها منتشر شد. اما مدت کوتاهی بعد دوباره با هم دیده شدند و رابطه‌شان را ادامه دادند. این زوج چندین بار در طول سال‌های بعد از هم جدا شدند و دوباره به هم پیوستند. در مارس 2018، آن‌ها اعلام کردند که از هم جدا شده‌اند، اما در ژوئن همان سال دوباره با هم دیده شدند.

در اکتبر 2021 گزارش‌هایی منتشر شد که زین مالک با یولاندا حدید، مادر جی‌جی، درگیری پیدا کرده است. این موضوع منجر به جدایی نهایی آن‌ها شد. زین اتهامات را رد کرد، اما گفته شد که این موضوع تأثیر زیادی بر رابطه آن‌ها داشته است. علیرغم جدایی، هر دو به همکاری و حمایت از دخترشان خای ادامه داده‌اند و تلاش کرده‌اند رابطه‌ای مثبت و سالم برای او فراهم کنند.

جی جی حدید و بلا حدید

همه چیز درباره جی جی حدید

با نزدیک به ۸۰ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، جی‌جی قطعا به این زودی ‌ها از دور خارج نمی‌ شود. او علاوه‌ بر درخشش در انواع و اقسام لباس‌ها، چندبار هم جلوی دوربین‌ها ظاهر شده و اتفاقا موردتوجه هم قرار گرفته است. شرکت در مسابقه معروف آشپزی MasterChef نمایش تلویزیونی و محبوب «خانه‌ های واقعی بورلی هیلز» و حتی بازی در چند موزیک ویدئو از جمله کلیپ دوست پسرش به نام PillowTalk محبوبیت او را دوچندان کرده است.

حدید در سال 2015 به عنوان یکی از مجریان برنامه تلویزیونی واقعیت “The Real Housewives of Beverly Hills” به مادرش پیوست. او همچنین در برنامه های تلویزیونی دیگری مانند “Lip Sync Battle” و “Project Runway” حضور داشته است. او از طرفداران UNICEF است و از این سازمان در زمینه های مختلفی از جمله آموزش و بهداشت کودکان حمایت می کند. او همچنین از حامیان PETA است و از حقوق حیوانات دفاع می کند.

برعکس اکثر مدل‌ ها، شهرت جیجی کاملاً سریع، بدون دردسر و برخلاف ضرب المثل معروف، یک شبه اتفاق افتاد! اما او خیلی محکم و شگفت انگیز بر روی صحنه ‌های کت واک راه می‌رود. همیشه هم صدای حیرت و تشویق تماشاگران ناخودآگاه بلندتر می‌شود. برای همین هم ثابت کرده که لیاقتش را دارد و یک ستاره کامل است. جی جی حدید در طول حرفه خود جوایز و افتخارات متعددی از جمله جایزه «مدل سال» از سوی شورای طراحان مد آمریکا و جایزه «ستاره مد» از سوی Fashion Media Awards دریافت کرده است.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید