ویکتوریا بکهام، همسر دیوید بکهام که چند سالی است به حوزه‌ مد و فشن وارد شده، به تازگی مجموعه‌ جدیدی را برای برند ورزشی Reebok طراحی کرده است. ریشه‌های این همکاری به سال ۲۰۱۷ بازمی‌گردد. این مجموعه که Reebok x Victoria Beckham نام گرفته، برای بهار و تابستان ۲۰۱۹ طراحی شده است. این مجموعه به صورتی طراحی شده است که برای هر دو جنس زن و مرد مناسب باشد و موقع انتخاب لباس یا کفش، جنسیت یک ملاک نباشد. همچنین این لباس‌ها برای راحتی بیشتر در هنگام فعالیت بدنی طراحی شده‌اند. عکاسی مجموعه‌ جدید بکهام بر عهده‌ Mario Sorrenti و با همکاری Alastair McKimm انجام شده است.

مجموعه‌ ورزشی قبلی ویکتوریا
رگه‌های نوستالژی‌های بریتانیایی و راحتی در تمام لباس‌های ورزشی طراحی شده توسط ویکتوریا دیده می‌شود. الهام‌بخش او در طراحی مجموعه‌های قبلی، تیم‌های بسکتبال دهه‌ ۹۰ و به خصوص استایل Shaquille Rashaun O’Neal، بازیکن سابق NBA بود. او یک ست کامل زنانه و مردانه را با تی‌شرتی که نام اونیل بر او بود طراحی کرد و یک ویدئوی تبلیغاتی با حضور خودش و اونیل ساخت.
روی محصولات این مجموعه یک لوگو از فردی که برای وارد کردن توپ به حلقه‌ بسکتبال به بالا پریده است دیده می‌شود. کپسول کالکشن قبلی او Unisex نام داشت؛ زیرا جنسیت در آن در نظر گرفته نشده بود. کپسول کالکشن به مجموعه‌هایی گفته می‌شود که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند و می‌توان هر جزیی از آن را برای ساخت استایلی متفاوت به کار برد. به این ترتیب می‌توان با تعداد محدودی لباس، استایل‌های متفاوتی خلق کرد. این دقیقاً همان چیزی است که در مجموعه‌های ویکتوریا بکهام دیده می‌شود.

ایده‌ خلق مجموعه‌ جدید
ایده‌ کالکشن جدید از آنجایی به ذهن ویکتوریا رسید که او می‌خواست لباس‌های ورزشی و آنچه که به طور معمول خارج از خانه می‌پوشد با هم یکی باشند و در روز چندین بار، مجبور به تعویض لباسش نشود. او می‌گوید الهام بخشش در این پرژوه، فقط و فقط خودش بوده است؛‌ زیرا معتقد است که هر چه خودش نیاز داشته را خلق کرده است. اجزای این مجموعه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوان آن‌ها را به راحتی با لباس‌های معمولی ست کرد.

ویکتوریا درباره‌ این ویژگی می‌گوید: «برای مثال می‌توانید کت بامبر را با یک شلوار جین تنگ بپوشید و یا آن را روی شانه‌های‌تان بیاندازید تا یک استایل خیابانی زیبا بسازید. من می‌خواستم استایلی بسازم که برای افراد پر مشغله‌ای مثل خودم، مناسب باشد و آن‌ها را به صورت مرتب درگیر تعویض لباس نکند».

موارد عرضه شده در این کالکشن
کالکشن ویکتوریا شامل تی‌شرت، تاپ، هودی، سویشرت، بامبر ژاکت، نیم‌تنه‌های ورزشی، شلوار و لگ است. او جوراب، کلاه بافت، کلاه کپ، کوله پشتی، کیسه‌های وسایل ورزشی را به عنوان اکسسوری‌های این مجموعه در نظر گرفته است. پالت رنگی به کار برده شده در این مجموعه نیز رنگ‌های سیاه، سفید، شتری، نقره‌ای و نارنجـــی را شــامل می‌شـوند. مجمـــوعـه‌ اسنیکرهای این مجموعه حداقل در دو رنگ عرضه شد‌ه‌اند.

حدود قیمت‌ها و روش خرید 
برای اینکه حدود قیمت‌های این برند را بدانید، در ادامه به لیستی از برخی اقلام اشاره می‌کنیم. قیمت حدودی اسنیکرها از ۲۵۰ دلار به بالا، تاپ‌ها و نیم‌تنه‌ها از ۷۰ دلار به بالا، جوراب‌ از ۳۰ دلار به بالا، کوله پشتی از ۱۸۰ دلار به بالا، لگین از ۱۳۰ دلار به بالا، سوییشرت از ۲۵۰ دلار به بالا، ژاکت از ۲۳۰ دلار به بالا شروع می‌شود. می‌توانید این محصولات به را به صورت مستقیم از سایت ریباک و یا سایت ویکتوریا بکهام خریداری کنید.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید