Maybelline (میبلین) چگونه خلق شد؟

داستان جالبی است! زمانی که فکر تولید محصولات میبلین به ذهن توماس Thomas Lyle Williams (لایل ویلیامز) خطور کرد، او فقط ۱۹ سالش بود. تاسیس این برند آرایشی آمریکایی به سال ۱۹۱۵ میلادی و شهر شیکاگوی آمریکا بازمی‌گردد. خواهر بزرگتر توماس به نام Mabel (میبل) مخلوطی از وازلین و پودر ذغال سنگ را به مژه‌هایش می‌زد تا پرتر و مشکی‌تر‌ به نظر برسند و بتواند روی کسی که دوستش دارد تاثیر بیشتری بگذارد.

میبل عاشق مردی بود؛ اما آن مرد شخص دیگری را دوست داشت. برای همین میبل روز به روز افسرده‌تر می‌شد. توماس به فکر فرورفت و می‌خواست هر کاری می‌تواند برای خواهرش انجام دهد. ۲ سال بعد اولین محصول میبلین متولد شد و خواهر توماس نیز به مرد مورد علاقه‌اش رسید. می‌توانید حدس بزنید که اولین محصول معجزه‌آسا چه بود؟

لوازم آرایشی میبلین Maybelline

میبلین ریمل با نام (Maybelline Cake Mascara). توماس ترکیب موادی که خواهرش استفاده می‌کرد را تغییر داد و به این محصول رسید. این لاین لوازم آرایشی به افتخار عروس خانم یعنی خواهر توماس، میبلین نام گرفت و فروش اولیه از طریق پست آغاز شد. محصول آنقدر محبوب شد که به زودی داروخانه‌ها نیز شروع به فروش آن کردند.

Maybelline اولین شرکت آرایشی بود که در رادیو و تلویزیون آمریکا تبلیغات کرد و هر روز به شهرتش افزوده شد. از آن زمان تاکنون ایده ‌داشتن چشمانی اغواگر و درشت‌تر چیزی است که خانم‌ها را برای خرید این محصول وسوسه می‌کند؛‌ به خصوص خانم‌هایی که مژه‌های بلوند و کم‌پشت دارند. حالا محصولات میبلین به بیش از ۲۰۰ قلم می‌رسند و در ۱۲۹ کشور جهان در دسترس خریداران هستند. کیفیت محصولات میبلین یکی از دلایل محبوبیت آن است.

محصولات میبلین ساخت کدام کشور است

خب، بلاخره میبلین ساخت کجاست؟ در سال ۱۹۶۷ توماس نام تجاری و کارخانه‌اش را به شرکتی به نام Plow در Memphis (شهری در ایالت تنسی آمریکا) می‌فروشد و تاسیسات کارخانه تنها در چند روز از شیکاگو به آن شهر می‌روند. در سال ۱۹۹۶ میلادی این برند به قیمت ۷۵۸ میلیون دلار به شرکت فرانسوی L’Oreal فروخته شد و دفتر آن نیز به شهر نیویورک انتقال پیدا کرد.

تا سال ۲۰۱۳ فروش این شرکت ۲ برابر شد و نامش نیز بیشتر و بیشتر در دنیا پیچید. هنوز دفتر اصلی میبلین در شیکاگو پابرجا است و لورآل روی هویت آمریکایی این برند تاکید بسیار دارد. اکنون نمایندگی میبلین در سراسر جهان وجود دارد. البته از زمانی که این شرکت زیر مجموعه‌ لورآل شد، انگشت اتهام به سمتش روانه شد. موضوع از این قرار است که شرکت لورآل و تمام شرکت‌های زیرمجموعه‌اش به آزمایش روی حیوانات محکوم شده‌اند.

این موضوع در برخی از کشورها غیرقانونی است. گفته می‌شود که لورآل برای اینکه خودش را رفع اتهام کند، به کشورهایی که این اقدام در آن‌ها قانونی است رفته و در آنجا آزمایش‌های خود را دنبال می‌کند. در جریان تفکرات منفی و اتهامات، شرکت استراتژی‌های درستی برای افزایش محبوبیت خود در پیش گرفت؛ برای مثال از چهره‌های مطرح مد مانند:

  1. Adriana Lima
  2. Gigi Hadid
  3. Christy Turlington
  4. Julia Stegner
  5. Jessica White
  6. Kristin Davis
  7. Charlotte Kemp Muhl

و غیره استفاده کرد.

بهترین محصولات میبلین

به جرات می‌توان گفت که برند میبلین کانسیلر شماره یک دنیا را در رده‌ قیمتی متوسط تولید می‌کند. گفته می‌شود که کانسیلر میبلین INSTANT AGE REWIND پرفروش‌ترین در آمریکا است. هنگام خرید این محصول دقت کنید؛ زیرا نمونه‌های قلابی آن در بازار بسیار فراوان است. بعد از میبلین کانسیلر، میبلین کرم پودر نیز ادعای زیادی دارد.

همان‌طور که می‌دانید رقابت بر سر این محصول در دنیا بسیار داغ است. بهترین کرم پودر میبلین با نام DREAM URBAN COVER، خاصیت ضدآفتاب و آنتی‌اکسیدان دارد و در سبد محصولات این شرکت موجود است. این Maybelline کرم پودر گزینه‌ ایده‌آلی برای مصرفروزانه به حساب می‌آید و با میبلین بی‌بی کرم متفاوت است؛ زیرا پوشش بیشتری روی پوست دارد.

لوازم آرایشی میبلین Maybelline

این کرم پودر میبلین برای پوست خشک و نرمال گزینه خوبی است و همچنین طیف رنگی آن واقعا خیره‌کننده است؛ بنابراین شما می‌توانید رنگ مناسب برای پوست‌تان را به راحتی پیدا کنید. دومین و باز هم بهترین کرم پودر میبلین فیت می (Fit Me) است که البته در بین محصولات لورآل نیز با همین شکل و شمایل پیدا می‌شود. همانطور که گفتیم این برند با بهترین ریمل میبلین به شهرت رسید و هنوز هم ریمل‌های این شرکت بسیار با کیفیت و محبوب هستند.

خرید محصولات میبلین

باز هم تاکید می‌کنیم که مراقب محصولات تقلبی باشید؛ به خصوص اگر در کشورهای آسیایی و بخش خاورمیانه زندگی می‌کنید. سعی کنید فقط از نمایندگی میبلین یا سایت محصولات میبلین خرید کنید. خب، اگر شما هم می‌خواهید مانند خواهر توماس، عشق‌تان را به سمت خودتان جذب کنید، شانس‌تان را با Maybelline امتحان کنید!

دسته‌بندی محصولات این شرکت آرایشی شامل:

  • ریمل
  • سایه میبلین
  • محصولات ابرو میبلی
  • خط چشم
  • کرم‌پودر
  • کانسیلر
  • پنکک میبلین برای پوست چرب
  • محصولات کانتور و هایلایت
  • برنزر
  • رژگونه
  • بی بی کر
  • پرایمر
  • رژ لب
  • بالم لب میبلین
  • خط لب
  • برق لب میبلین

مت موس و انواع براش‌ها و وسایل جانبی آرایشی و حتی پاک‌کننده‌های آرایشی می‌شود.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید