پارک های آبی استانبول می توانند یک تجربه بی نظیر و هیجان انگیز در سفرتان باشد ولی بزرگترین سوال این است که کدام پارک آبی استانبول بهتر است؟ استانبول مکان های دیدنی بسیاری دارد ولی ما در این بخش لیستی از جدیدترین و بهترین پارک ابی استانبول رابرای شما تهیه کرده ایم.

پارک آبی استانبول آکوا مارین

پارک ابی آستانبول آکوا مارین که در سال 1999 فعالیت خود را در منطقه بویوک چکمجه استانبول آغاز کرد و شباهتی به مناظر سواحل جنوبی ترکیه ندارد، ظرفیت میزبانی همزمان 3000 نفر را دارد. اگر به امکانات پارک ابی استانبول Aqua Mairna نگاه کنیم؛ در این پارک می توانید از استخرهای 3500 متری و 2500، سرسره 90 متری به نام پایتون و 100 متری به نام کبرا، رفتینگ 90 متری و آبشارهای غول پیکر لذت ببرید. به آکوا مارین می توانید با هزینه روزانه و همچنین عضویت ماهیانه وارد شوید. همچنین شاتل ها از بسیاری از نقاط شهر در دسترس هستند. چگونه به پارک آبی آکوا مارین استانبول برویم؟

آدرس پارک آبی آکوا مارین استانبول: محله فاتیح/ بویوک چکمجه/ کوچه کماندو 

پارک ابی استانبول آکوا مارین

پارک آبی دلفین استانبول

پارک ابی دلفین استانبول که در سال 2001 فعالیت خود را در باغچه شهیر استانبول آغاز کرد، یک مرکز سرگرمی بسیار بزرگی است. آکوا دلفین که درست در کنار بزرگراه TEM در استانبول قرار دارد، به بسیاری از هتل های 5 ستاره معروف استانبول نزدیک است. از امکانات Aqua Dolphin می توان به استخر بزرگ، موشک، کینگ کبرا، آناکوندا اشاره کرد. همچنین یک استخر جدیدی مختص کودکان افتتاح شد. دسترسی به بسیاری از نقاط شهر با سرویس شاتل امکان پذیر است. چگونه به پارک آبی دلفین استانبول برویم؟
ادرس: استانبول/ باهچه شهیر/ محله اسن کنت/ خیابان انور گوونر

پارک آبی دلفین استانبول
پارک آبی تکنو

پارک های آبی مانند آسمان خراش ها یک کار مهندسی است به همین دلیل ارزش زیادی دارند و باید از نظر نصب و قابلیت اطمینان از تکنولوژی بالایی برخوردار باشند به همین دلیل میتوان گفت که تکنو خفن ترین پارک ابی استانبول است. همچنین این پارک جزو پارک ابی سربسته استانبول بشمار می اید و در هر فصل از سال فعالیت می کند. تکنو بهترین پارک ابی استانبول در قسمت آسیایی نیز بشمار می اید.
ادرس: استانبول/ اتاشهیر/ محله فرهاد پاشا

پارک آبی تکنو

پارک آبی کولیسیوم

Colsieum یکی دیگر از پارک ابی سرپوشیده در استانبول است که از 6 سرسره، 4 استخر و 1 استخر موج در محوطه استخر  کولیسیوم تشکیل شده است. این پارک از دو بخش تشکیل شده است. یک بخش ارام برای کسانی که می خواهند در محیطی آرام استراحت کنند و بخش دیگر برای دوستداران هیجان.برخی از استخرها به دلایل امنیتی برای کودکان زیر 14 سال ممنوع است. وجود کافه و رستورانهایی با منوهای خوشمزه تنها بخشی از خدمات این مکان است.
ادرس: استانبول/ساریر/ زکریاکوی

پارک آبی کولیسیوم

پارک آبی مارینا آکوا پارک واترلند استانبول

Marina Aquapark Waterland، پارک آبی بزرگ استانبول، در 4 ژوئن 2019 افتتاح شد. این پارک آبی غول پیکر با چترها، صندلی های آفتاب گیر، قایق، استپ، ایروبیک، بازی های آبی، رقص باران، سرگرمی برای کودکان وبزرگسالان می تواند تجربه خوبی برای شما رقم بزند. در عین حال غذاهای لذیذ و منوهای خاصی رستورانهای داخل آن از مزیت های پارک آبی توزلا استانبول محسوب می شود. ادرس :توزلا

پارک آبی مارینا آکوا پارک واترلند استانبول

پارک آبی استانبول ویاپورت مارینا

به جرات میتوان گفت زیباترین پارک ابی استانبول Viaport Marina است. این پارک دارای چندین پارک موضوعی است، آکواریوم پارک کروکودیل بهترین پارک آبی در ترکیه است که هزاران گونه دریایی در مناطق مختلف آب و هوایی در آن زندگی می کنند. این پارک شامل 47 نمایشگاه با مضامین متنوع است. یکی دیگر از نقاط جذاب این پارک پارک اصلان یا همان شیرها است. گونه های بزرگ ببر در زیستگاه های طبیعی‌شان از نزدیک به گردشگران اینجا خوشامد می گویند. این پارک آبی به طور کامل روی دریا طراحی شده است و میتوان گفت یکی از جدیدترین پارک آبی استانبول بشمار می آید.

_______________________________________________________________________________________

بیشتر بخوانید: باشگاه های ورزشی در استانبول
_______________________________________________________________________________________

پارک آبی جواهیر هیبلی آدا

Cevahir aqua heybeliada، که در میان سواحل محبوب استانبول است، پارک آبی استانبول کودکان و بزرگسالان، دریای پاک و امکان آمیخته با طبیعت را ارائه می دهد. در صورت تمایل می توانید روی تخت آفتابی خود دراز بکشید و از دریا لذت ببرید یا با فرزندانتان از سرسره لذت ببرید. همچنین می توانید از خدمات غذا و نوشیدنی نیز لذت ببرید.

پارک آبی جواهیر هیبلی آدا

پارک آبی جنگل استانبول

Jungle istanbul از دیگر پارک ابی معروف استانبول است مکانی است که بخشی از آن پارک جنگلی و بخش دیگر آن پارک ابی است. این مکان عجیب و غریب محل زندگی صدها حیوانی است که در سراسر این گونه ها می شکافند. گونه های مختلف ماهی های استوایی، بندپایان، خزندگان، پستانداران و پرندگان نیز در اینجا به تعداد زیاد یافت می شوند. پارک ابی این مجموعه که یکی از بهترین پارک های آبی استانبول در پاییز به حساب می آید، Dungeon و Safari را در خود جای داده است. گردشگران فرصت زیادی دارند تا با حیوانات کمیاب روبرو شوند. سواری های هیجان انگیز، ترن هوایی و سرسره های شیبدار و… را تجربه کنند.

پارک آبی جنگل استانبول

لطفا توجه داشته باشید پارک آبی روباز استانبول به دلیل بارش برف و باران در فصل های پاییز و زمستان تعطیل هستند همچنین قبل از ورود به محوطه داخلی به دلیل رعایت نکات ایمنی و بهداشتی کنترل کیف انجام می شود و نوشیدنی و ظروف شیشه ای به داخل پارک برده نمی شود همچنین مایو و مایوکینی نه تنها لباس مناسب پارک ابی استانبول است بلکه در تمامی پارکها و استخرها این قانون وجود دارد. تمامی پارک های ذکر شده دراین لیست پارک های آبی مختلط استانبول هستند.

_________________________________________________________________________________

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های استانبول

_________________________________________________________________________________

کودکان زیر 12 سال باید با یک بزرگسال با فاصله حداکثر تا یک دست همراه باشند، همچنین استفاده کودکان زیر 12 سال از استخرهای بزرگسالان ممنوع است. از نکات مهم دیگر این است که ورود پول نقد به پارک ممنوع است. بازدیدکنندگان می توانند از نقاط بارگذاری اعتباری داخل محوطه استفاده کنند. به طور میانگین قیمت پارک ابی استانبول برای نوزادان 0 تا 36 ماه رایگان، برای کودکان 3 تا 12 سال 280 لیر، برای دانشجویان 310 لیر و برای بزرگسالان 350 لیر می باشد.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید