استایل فرانسوی چیست

استایل فرانسوی دخترانه مخصوص زنان لاغر و کشیده‌ پاریسی است؛ به طوری که در اولین حضورتان در پاریس متوجه این موضوع خواهید شد. رنگ‌ لباس ها طبیعی هستند، بیشتر آیتم ها ظریف و شیک به نظر می رسند و همه چیز برای خوش اندام تر و بلند قدتر نشان دادن اندام فرد طراحی شده است. این سبک خاص در دنیا به نام استایل فرانسوی french style شناخته می شود. به زبان ساده، استایل پاریسی ها را Parisian می گویند.

جالب اینجاست که برخلاف اینفلئنسرهای آمریکایـی و اروپایی که برای اینستاگرام شان با دوربین های حرفه ای عکاسی می کنند، پاریسی ها به راحتی آیفون خود را بیرون می آورند و عکس می گیرند. سپس آن عکس را با کمترین تغییر و ویرایش منتشر می کنند. شما نیز سعی کنید عکس های طبیعی بگیرید. خب، نکاتی درباره‌ استایل فرانسوی دخترانه وجود دارد که در ادامه این مطلب از مجله پل بیشتر با آن ها آشنا می شوید.

استایل فرانسوی چیست

چگونه تیپ فرانسوی بزنیم

در استایل فرانسوی خبری از شلوغی نیست. کوکو شنل ضرب المثلی در این زمینه دارد: «قبل از اینکه از خانه خارج شوی، جلوی آینه برو و یک چیز را حذف کن.» اکسسوری و جواهراتی که در این استایل استفاده می شوند ساده هستند و معمولاً بیش از ۳ قلم نمی شوند. همه چیز باید ساده و کم باشد.

همچنین در تیپ فرانسوی دخترانه سعی کنید آیتم های کژوآل را با آیتم های کمی رسمی تر مخلوط کنید. برای مثال با یک لباس راحت، یک کلاه لبه دار سرتان بگذارید. با شلوار جین، یک صندل که روی آن سنگ های رنگی دارد بپوشید. یک ژاکت با شلوار مردانه را امتحان کنید. یا حتی کت و شلوار را با یک کفش کتانی بپوشید.

البته نباید زیاد اغراق کرد؛ زیرا اغراق هیچ جایگاهی در این سبک ندارد. همه چیز باید ظریف و طبیعی کنار هم چیده شوند؛ از طرفی نباید سعی در کامل به نظر رسیدن داشته باشید، کاری بکنید که خودتان باشید. در یک جمله باید استایل کژوآل-شیک خلق کنید؛ اما به سمت استایل ورزشی نروید.

تیپ زنان فرانسوی

تیپ زنان فرانسوی

استایل فرانسوی برای خودنمایی طراحی نشده است؛ پس سعی نکنید چیزی بپوشید که برندش مشخص است؛ مگر اینکه یک کیف شانل در دست داشته باشید. در این استایل اهمیتی ندارد که از چه برندهایی استفاده می کنید؛‌ بلکه نحوه‌ لباس پوشیدن و ظاهر شما مهم است. زنان پاریسی سعی ندارند که در نگاه دیگران خیلی جذاب باشند؛ در عوض دوست دارند که روشن فکر به نظر بیایند. دقت کنید که دامن خیلی تنگ و کوتاه در این استایل جایگاهی ندارد. آن ها معتقدند جذاب بودن در نوع راه رفتن و رفتار یک زن متجلی می شود.

طرز نشستن و روی هم انداختن پاها و یا حتی باز کردن درب کیف و یا حرکت کردن نیز در این استایل اهمیت دارند. اعتماد به نفس بخشی اعظمی از استایل فرانسوی است. همان طور که گفتیم بیشتر زنان پاریسی لاغر هستند، به همین دلیل همیشه لباس هایی می پوشند که دقیقاً اندازه‌ آن هاست. لباس های خیلی گشاد در استایل پاریسی جایگاهی ندارد. شما باید چیزی بپوشید که بدنتان را لاغرتر نشان دهد و به اصطلاح slim-fit به نظر برسید. از طرفی نباید به سمت لباس های خیلی چسبان بروید

چگونه تیپ فرانسوی بزنیم

نکات مهم در استایل فرانسوی

در استایل پاریسی هیچ خانمی رنگ های جیغ را انتخاب نمی‌ کند. رنگ های مورد استفاده باید شامل پالتی از سفید، سیاه، کرمی، بژ، طوسی و… باشند. سفید و بژ جایگاه خاصی در این استایل دارد. اگر بخواهید می توانید از سایر رنگ ها مانند صورتی نیز استفاده کنید، اما باید بسیار رنگ پریده باشند.

یکی از نکات جالب این است که مد پاریسین زیاد درگیر ترندهای زودگذر نمی‌ شود. آیتم‌ های استایل فرانسوی ساده، باکیفیت و ماندگار هستند. چیزی در این استایل می‌ ماند که زیبا و راحت است. برای داشتن استایل پاریسی شیک، به جای ترندها روی محصولات باکیفیتی که به تن شما می‌ نشینند، سرمایه گذاری کنید.

سورپرایز در این استایل جایگاه خاصی دارد. برای مثال اگر از شما انتظار می رود که کفش کفه تخت بپوشید، کفش پاشنه دار پا کنید و برعکس. در پاریس خانم ها علاقه‌ خاصی به پوشیدن کالج و کمربند دارند. باز هم دقت کنید که در این مورد زیاده روی نکنید. میکاپ و مدل موها معمولاً خیلی ساده و خودمانی است. در مجموع در این استایل نباید برای درست کردن موها و صورت تان به دردسر بیوفتید و زمان زیاد صرف کنید. رژ قرمز در آرایش زنان پاریسی حرف اول را می زند.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید